Práce pro ZPS

Hlavní město Praha Jihomoravský Jihočeský Vysočina Karlovarský Královéhradecký Liberecký Olomoucký Moravskoslezský Pardubický Plzeňský Středočeský Ústecký Zlínský
  • Praha
  • Jihomoravský
  • Jihočeský
  • Vysočina
  • Karlovarský
  • Královehradecký
  • Liberecký
  • Olomoucký
  • Moravskoslezský
  • Pardubický
  • Plzeňský
  • Středočeský
  • Ústecký
  • Zlínský
  • více možností

Řadit:
Nastavení

Počet inzerátů na stránce

Nabídka práce - Administrativa

TIP: Nechcete-li zmeškat žádný nový inzerát, nechte si je sledovat hlídacím psem.

Administrativa Administrativní pracovník

Nabídka
19.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Typ úvazku: -
Plat: 15000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci §92. Požadované vzdělání: základní + praktická škola. Třísměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 15000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: §92, Místo výkonu práce: Praha, Prvotní kontakt tel. 602 562 918 v pracovní době od 10-16 hodin nebo e-mailem futov.n@seznam.cz , Práce v hereckém studiu. Komunikativní osoby s estetickým citem, praxí v oboru a ukrajinštinou na úrovni B1. Znalost jiných jazyků výhodou.. Pracoviště: Danmexstudio s.r.o. místo výkonu práce, . Informace: Natalija Futovová, +420 602 562 918.

Administrativa Administrativní pracovník

Nabídka
19.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Typ úvazku: -
Plat: 17000 Kč
Hodonín

Administrativa Administrativní pracovník

Nabídka
19.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Typ úvazku: -
Plat: 25000 Kč
Chomutov

Všeobecní administrativní pracovníci Specialistka/sta s Nj. Požadované vzdělání: úsv. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 25000 kč, mzda max. 30000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Doporučenku ÚP uplatnit u zaměstnavatele po předchozí telefonické domluvě na č. 474 316 502 v době PO-PA od 9,30 do 14,30 hod. , , Ostatní zájemci volat a domluvit pohovor tel.č. 474 316 502 v době PO-PA od 9,30 do 14,30 hod., nebo zaslat strukturovaný životopis na e-mail: hanzlikova@bestcasing.com , , Místo výkonu práce: BEST CASING s.r.o., Průmyslová č.p. 1, Vernéřov, Klášterec nad Ohří, , Naše firma se zabývá produkcí a zpracováním přírodních střívek, pro jejich následné použití v potravinářském průmyslu. Více informací na www.bestcasing.eu, , Požadujeme - min. středoškolské vzdělání s maturitou, snahu učit se nové poznatky, spolehlivost, znalost německého jazyka na komunikativní úrovni nebo min. středně pokročilé s možností zlepšovat si znalosti v rámci zaměstnaneckého poměru, Výhodou - řidičský průkaz skupiny B, zkušenosti s prací v kanceláři, znalost aglického jazyka, , Nabízíme - zázemí středně velké rodinné firmy, zaučení ve všech firemních systémech, (především fakturace), stabilní patové ohodnocení s možností platového růstu, , , Pracovní doba - 7,00 - 15,30 hod.. Pracoviště: Best casing s.r.o., Průmyslová, č.p. 1, 431 51 Klášterec nad Ohří 1. Informace: Martina Hanzlíková, +420 474 316 502.

Administrativa Administrativní pracovník

Nabídka
19.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Typ úvazku: -
Plat: 16400 Kč
Plzeň

Všeobecní administrativní pracovníci Soudní zapisovatel/ka. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 16400 kč, mzda max. 22170 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Kontakty pro uchazeče: tel. 377 868 256 (Po-Pá 7:30-15:00 hod.), e-mail: lvolter@ksoud.plz.justice.cz a gpetraskova@ksoud.plz.justice.cz , Dobrá uživatelská znalost práce na PC, psaní textů v požadované rychlosti a kvalitě všemi deseti dle diktátu (220-250 čistých úhozů/min.), -zajišťuje psaní a přepisování textů, vyřizuje korespondenci dle pokynů. Má na starost zpracování písemných pokynů v referátu, obsluhuje kancelářskou techniku, píše a upravuje text nebo textové soubory a zajišťuje písemnou dokumentaci. Provádí zápis soudního jednání v jednací síni. Tato nabídka nezakládá povinnost uzavření pracovněprávního vztahu, PP od 1.7.2018 - zkušební doba 3 měsíce na 1 rok, při vzájemné spokojenosti další prodloužení a následná možnost na dobu neurčitou. Pracoviště: Krajský soud v plzni, Veleslavínova, č.p. 21, 301 00 Plzeň 1. Informace: Lubomír Volter, +420 377 868 256(po-pá7:00-15:00h).

Administrativa Administrativní pracovník

Nabídka
19.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Typ úvazku: -
Plat: 18000 Kč
Brno - město

Administrativa Administrativní pracovník

Nabídka
19.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Typ úvazku: -
Plat: 10000 Kč
Jindřichův Hradec

Všeobecní administrativní pracovníci referent/ka servisu. Požadované vzdělání: úsv. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 10000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: - KONTAKT POUZE EMAILEM: libichova@jap-jacina.cz , KOHO HLEDÁME?, Hledáme šikovného člověka, který bude umět poradit, když se u jeho/jejího stolu sejde více lidí, požadavků a věcí najednou., Referent/ka servisu je člověk, na kterého se obrací manažeři, kolegové a zákazníci a proto by měl/a být pozitivní, profesionální, aktivní a mít reprezentativní vystupování., Bez aktivní znalosti MS Office, komunikačních a organizačních dovedností se u nás neobejdete., Podmínkou je SŠ vzdělání ukončené maturitou, pečlivost, spolehlivost a praxe v administrativě min. 1 rok., , CO VÁS ČEKÁ?, - evidence a administrativní zpracování servisních zakázek, - zpracování podkladů pro fakturaci servisních zakázek, - kontrola a evidence denních pracovních výkazů servisních techniků, - příprava podkladů ke mzdám, - asistentská podpora manažera (koordinace a domlouvání schůzek, příprava a tisk podkladů k jednání, …), - administrativní podpora servisního oddělení (zpracování cenových nabídek, vyřizování poptávek a objednávek, komunikace s dodavateli, zákazníky a partnery, evidence a kontrola plnění úkolů, sledování termínů, …), , POLOVIČNÍ ÚVAZEK - 4 hodiny denně (s výhledem na plný úvazek v případě oboustranného zájmu)., , CO VÁM NABÍZÍME?, - zázemí prosperující společnosti a stabilní zaměstnání, - moderní prostředí a pracovní vybavení, zajímavou práci, - dobrý tým kolegů a spolupracovníků, - dobré mzdové ohodnocení a možnost finančního a profesního růstu, - plán zaškolení na pracovní pozici, který Vám pomůže v prvních měsících, - zaměstnanecké výhody a benefity. Pracoviště: Jap - jacina, s.r.o. - 001, Bezručova, č.p. 514, 377 01 Jindřichův Hradec 1. Informace: Šárka Libichová, +420 731 661 187.

Administrativa Administrativní pracovník

Nabídka
19.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Typ úvazku: -
Plat: 18810 Kč
Hradec Králové

Administrativa Administrativní pracovník

Nabídka
19.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Typ úvazku: -
Plat: 22500 Kč
Praha 1

Všeobecní administrativní pracovníci referent Oddělení kontrol projektových opatření rozvoje venkona. Požadované vzdělání: vysokoškolské. Pružná pracovní doba, úvazek: . Mzda min. 22500 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Místo výkonu práce: Ve směčkách 801/33, Praha 1, Prvotní kontakt: e-mailem: kariera@szif.cz , Požadavky: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu , Náplň práce, Referent tvoří a implementuje systém kontrol projektových opatření PRV 2014 - 2020 u opatření M1, 4, 6, 8 (vyjma podopatření 8.1) a M16 - podopatření 16.2. Dále zpracovává a aktualizuje metodiky pro administraci žádosti o platbu včetně kontrol fyzické realizace projektů PRV u výše uvedených opatření v souladu se stanovenými předpisy. Vypracovává a aktualizuje Směrnice pro oblast kontrol projektových opatření PRV (včetně administrace žádosti o platbu). Metodicky řídí provádění kontrol projektů projektových opatření PRV na RO a provádí proškolení příslušných zaměstnanců RO z této oblasti., Nabízíme , - systemizovaná platová třída 12., zařazení podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb. ve znění pozdějších předpisů, - služební poměr na dobu určitou (zástup po dobu MD/RD), - 25 dní dovolené + 5 dní zdravotního volna navíc , - další placené překážky v práci pro státní zaměstnance (např. 1 den na vyřízení osobních záležitostí) , - stravenky v hodnotě 100 Kč/odpracovaný den , - pružná služební doba , - přátelský a inspirativní tým odborníků , - možnost profesního růstu (osobní vzdělávání pomocí individuálních vzdělávacích programů), - mobilní telefon s neomezeným voláním a SMS včetně 1,5 GB internetu. Pracoviště: Státní zemědělský intervenční fond, Ve Smečkách, č.p. 801, 110 00 Praha 1. Informace: Aneta Heverlová, .

Administrativa Administrativní pracovník

Nabídka
19.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Typ úvazku: -
Plat: 18000 Kč
Písek

Všeobecní administrativní pracovníci Produktový copywriter. Požadované vzdělání: úsv. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 18000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Napsat dobrý obsah pro web není jen tak. Musí být čtivý, srozumitelný a zároveň chytlavý. Je třeba oddělit povšechné bláboly od užitečných informací, použít selský rozum a dodržovat základní pravidla copywritingu. , , Právě teď hledáme do týmu kolegyni nebo kolegu, který s námi bude tvořit e-shop a hledat cesty, jak zpříjemnit zákazníkům jejich nákup. , , Požadavky:, - rád/a čteš, klidně zhltneš jednu knížku týdně, umíš pracovat s informacemi , - jsi kovaná/ý v pravopisu a gramatice, - dokážeš pracovat samostatně, - máš dokončenou alespoň střední školu, - možná už jsi slyšel/a o html nebo znáš něco z teorie marketingu, - rád/a se při práci bavíš a máš chuť se dál vzdělávat, , Náplň práce:, - napíšeš stovky produktových popisků pro e-shopu, - budeš se podílet na tvorbě kreativního obsahu na web, - porozumíš problematice SEO, - pomůžeš napsat poutavý e-mail nebo příspěvek na blog, - získáš zkušenosti v oblasti, která s rozvojem - internetových vyhledávačů neustále roste, , Nabízíme:, - zajímavé ohodnocení a bonusy, - práci v kreativním kolektivu, , , Tato pozice je po domluvě možná na plný nebo zkrácený úvazek a po zaškolení je možné částečně pracovat z domova., , Svou žádost a životopis zašli na volnamista@vseprotisk.cz .. Pracoviště: Vše pro tisk s.r.o., Čechova, č.p. 406, 397 01 Písek 1. Informace: Eva Římanová, .

Administrativa Administrativní pracovník

Nabídka
19.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Typ úvazku: -
Plat: 27000 Kč
Praha 7

Všeobecní administrativní pracovníci Odborný asistent/ka. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Pružná pracovní doba, úvazek: . Mzda min. 27000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: MÍSTO VÝKONU PRÁCE : Na Maninách č.p. 876/7, Holešovice, 170 00 Praha 7, PRVNÍ KONTAKT: Bc. Andrea Fialová , personální odd., tel.: 770 118 078, e-mail: personalni@fdv.cz , UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE A POŽADAVKY:, Co od vás očekáváme:, - SŠ vzdělání , - samostatnost, pečlivost, odolnost vůči stresu, schopnost plánovat, flexibilita, - komunikační a organizační dovednosti, - PC dovednosti (MS Windows, Internet, práce s firemním SW a databázemi), - Předložit výpis z rejstříku trestů, , Co bude náplní vaší činnosti:, - administrativní a organizační podpora regionálních pracovníků a ostatních pracovníků projektů, - zajišťování závozů materiálu do regionálních kanceláří, - komunikace se servisními útvary (účtárna, personální, ICT odd. apod.), - vyřizování administrativních úkonů dle potřeby, - dohled nad dodržováním termínů, - příprava a obstarávání podkladů a dokumentů, - komunikace se členy realizačního týmu, dodavateli atd., - příprava akcí realizovaných v rámci projektů a jejich organizační zabezpečení, - plnění dalších úkolů dle pokynu gestora projektů, Co nabízíme:, , - příležitost podílet se na realizaci zajímavého projektu podpořeného z fondů EU a SR, - služební notebook a telefon/sim, - pružnou pracovní dobu, - 5 týdnů dovolené, -i ndispoziční volno. Pracoviště: Fond dalšího vzdělávání - 001, Na Maninách, č.p. 876, 170 00 Praha 7. Informace: , personální odd. Bc. Andrea Fialová, +420 770 118 078.

Administrativa Administrativní pracovník

Nabídka
19.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Typ úvazku: -
Plat: 30000 Kč
Praha 7

Všeobecní administrativní pracovníci Finanční manažer senior. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Pružná pracovní doba, úvazek: . Mzda min. 30000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: MÍSTO VÝKONU PRÁCE : Na Maninách č.p. 876/7, Holešovice, 170 00 Praha 7, PRVNÍ KONTAKT: Bc. Andrea Fialová , personální odd., tel.: 770 118 078, e-mail: personalni@fdv.cz , UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE A POŽADAVKY:, Požadavky:, - VŠ, případně SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru doplněné praxí v oboru (min. 1 rok), - Zkušenost v oblasti strukturálních fondů Evropské unie , - Samostatnost, časová flexibilita, - Práce s MS Office (zejména excel) na výborné úrovni, - Komunikativnost a týmového ducha, - Proaktivní přístup, schopnost řešit více úkolů s důrazem na detail, - Pečlivost, spolehlivost, - Výhodou znalost ERP systému Helios Green, - Předložit výpis z rejstříku trestů, , Náplň práce:, , - Příprava projektových záměrů v rámci OP Z, tvorba rozpočtů projektů a finančních plánů v souladu s pravidly způsobilých výdajů, - Nastavování interních finančních procesů realizace projektů, tvorba interních metodik, - Kontrola účetních dokladů a jejich příprava k zaúčtování, - Sledování čerpání rozpočtů projektů, práce s výstupy z účetnictví organizace, - Příprava zpráv o realizaci projektu, včetně žádostí o platbu, - Tvorba predikcí čerpání a pravidelných reportů pro vedení organizace, - Zodpovědnost za finanční řízení projektu , - Připomínkování interních směrnic a metodik organizace, , Nabízíme:, , - Indispožiční volno, - Pružnou pracovní dobu, - Pracoviště v P. Pracoviště: Fond dalšího vzdělávání - 001, Na Maninách, č.p. 876, 170 00 Praha 7. Informace: , personální odd. Bc. Andrea Fialová, +420 770 118 078.

Administrativa Administrativní pracovník

Nabídka
19.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Typ úvazku: -
Plat: 18000 Kč
Olomouc

Všeobecní administrativní pracovníci Asistent/ka vedení - personalista/ka. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Pružná pracovní doba, úvazek: . Mzda min. 18000 kč, mzda max. 23000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Pracoviště: Na návsi č.p. 117, Velký Týnec., Hledáme do našeho týmu Asistenta/ku vedení - personalistu/ku. , , Náplň práce:, - Zajišťování chodu kanceláře (přijímání návštěv, zajištění občerstvení), - Správa a zajišťování kancelářských potřeb pro celou firmu, - Běžná administrativní činnost ve firmě: vyřizování korespondence, e-mailů, telefonátů, obchůzek apod., - Organizace firemních akcí a služebních cest, - Administrativní a organizační podpora jednatele, - Spolupráce na tvorbě propagačních materiálů, - Organizace a účast na pohovorech, , Požadujeme:, - Uživatelskou znalost práce s PC (MS Office - Outlook, Excel, Word), - Výborné komunikační dovednosti, pečlivost a spolehlivost , - Příjemné, vstřícné a reprezentativní vystupování, - Organizační schopnosti, - Angličtinu na komunikativní úrovni, - Základní znalost personalistiky, - Optimismus a schopnost aktivně řešit svěřené úkoly, - Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič, - Zkušenosti s marketingem výhodou, , Nabízíme:, - Zázemí stabilní společnosti, - Práci na plný či zkrácený úvazek (minimálně 30 hod. týdně), - Pružnou pracovní dobu , - Přátelskou atmosféru, - Možnost dalšího vzdělávání - školení v oboru, jazykové kurzy, - Roční motivační bonus, - Mobilní telefon s daty, - Stravenky v maximální zákonné výši, - Nápoje a vitamíny na pracovišti, , Kontakt je možný POUZE e-mailem.. Pracoviště: Elekt labs s.r.o. - prov., Na návsi, č.p. 117, 783 72 Velký Týnec 1. Informace: Michaela Skopalíková, .

Administrativa Administrativní pracovník

Nabídka
19.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Typ úvazku: -
Plat: 14900 Kč
Ostrava - město

Všeobecní administrativní pracovníci Asistent/ka grafika - OZP. Požadované vzdělání: úsv. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 14900 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Místo výkonu práce: Polanecká 803/72, Svinov, 721 00 Ostrava 21, V případě zájmu pošlete životopis na e-mail: skripska@selllot.cz , , Vyhrazeno POUZE pro OZP., Obsluha tiskárny, jednoduché práce s grafickými editory, administrativní práce., Zaměstnanecké výhody: stravenky.. Pracoviště: Selllot s.r.o. - ostrava - svinov, Polanecká, č.p. 803, 721 00 Ostrava 21. Informace: Ingrid Skřipská, +420 728 467 991.


Nabídka práce

V rubrice Nabídka práce na Annonce.cz naleznete inzeráty s nabídkou práce na hlavní pracovní poměr (HPP) a inzerci práce na vedlejší pracovní poměr (VPP). Na zvláštní stránce pak naleznete brigády a různé práce na doma a volná pracovní místa z úřadu práce.

Hledám práci... V základním zobrazení je zahrnuta všechna nabídka práce, nezávisle na regionu a oboru. Hledání v levém sloupci vám pomůže zobrazit inzeráty pro jistý region (např. nabídka práce v Praze, práce Brno) nebo obor (např. administrativa, řidič, kuchař). Každá nabídka práce obsahuje kontaktní informace a proto můžete kontaktovat zaměstnavatele přímo. Aby vám žádná nová nabídka práce neunikla, pomocí funkce Hlídací pes si můžete nechat nové volné pracovní pozice zasílat na e-mail.

Nabízím práci… Pokud hledáte zaměstnance nebo brigádníky, tohle je kategorie, do které byste měli svoji nabídku práce ihned přidat, nebo se ještě před tím podívejte na poptávky práce.

Nastav si zdarma hlídacího psa HafANNa

Co je hlídací pes?

Upozornění do e-mailu na nové
inzeráty z rubriky Nabídky práce

Hlídací pes pro tento filtr je již nastaven.

Hlídací pes