Herci z muzikálu Kapka medu pro Verunku patrony dětských přání

Praha 20. 11. 2012 V pondělí 19.11. se v prostorách vinotéky Passage uskutečnil křest CD s písničkami z dětského muzikálu Kapka medu pro Verunku. Akce se účastnilo několik herců, kteří v muzikálu účinkují, v čele s Kamilem Střihavkou. Kmotrou CD byla Dagmar Patrasová.

Hvězdně obsazený rodinný projekt
Celou akci uváděl pan Jan Pixa, který je autorem celého projektu. Jak sám uvedl a jak je zřejmé ze seznamu hlavních tvůrců, jde o rodinný projekt. Na scénáři pracoval společně s manželkou Alenou, texty tvořila dcera Kristýna a o produkci se stará dcera Lenka. Na hudbě pracovali František Pytloun a Petr Kutheil (známý ze soutěže Superstar). Oba tito pánové se na křtu postarali o program a přítomným zazpívali jednu z písní muzikálu. Stejně jako dvojice Peter Strenáčik a Michaela Sejnová nebo Martina Pártlová, která svým vystoupením program uzavřela. V muzikálu, zaměřeném kromě jiného i na téma ekologie, dále můžete vidět Kamila Střihavku, Báru Basikovou a mnoho dalších známých tváří.

Křtem to nekončilo
Kromě křtu CD se na akci také oficiálně představil projekt Splněná přání, který spustila ANNONCE ve spolupráci s Armádou spásy. Důvodem, proč došlo k představení projektu právě na křtu CD, je fakt, že jeho protagonisté převzali záštitu nad jednotlivými dětskými přáními. „Každé z dětí má díky této spolupráci někoho, kdo za ním stojí. A toho si velice ceníme,“ řekl zástupce Armády spásy pan Jakub Vopelák.

Patrony projektu se stali: Kristýna Leichtová, Martina Pártlová, Miroslav Hrabě, Gabriela Urbánková, Jiří Zonyga, Petr Kutheil a Marie Horváthová. V dalších týdnech se postupně připojí i další herci. Díky této spolupráci dostanou děti ještě další, tentokrát společný, dárek. Tím bude lednový výlet na muzikál Kapka medu pro Verunku. 

Jak projekt probíhá
Hlavní část projektu běží na speciálně zřízené internetové stránce: http://prani.annonce.cz/. Zde se od 10. 11. do 16. 12. 2012 postupně objevují obrázky vánočních přání doplněné o příběhy dětí, které je malovaly. Projekt je rozdělen do 5 kol, z nichž každé trvá týden. Vždy v sobotu je zveřejněno 6 nových příběhů dětí a dvou komunitních center. Celkem se tedy splní přání až 30 dětem a dalším 10 komunitním centrům či azylovým domům pro matky s dětmi.Ještě předtím však bude potřeba získat pro každý z dárků potřebný počet kliknutí. Jedno kliknutí se totiž rovná 20 haléřům. Vždy bude tedy nutné nasbírat počet kliknutí odpovídající hodnotě vybraného dárku. Což už se během prvních pár dní trvání projektu u některých přání podařilo. Přesvědčit se můžete na http://prani.annonce.cz/.

Návštěvníci mohou pro obrázky hlasovat i opakovaně po celou dobu konání projektu, avšak vždy pouze jednou denně. Lidé, kteří kliknou na obrázek, nic neplatí, svým kliknutím pouze vyjadřují přání, aby dítě dostalo svůj vytoužený dárek. Pokud obrázek získá počet kliknutí potřebných k zakoupení dárku, ANNONCE dárek zaplatí a dne 19. 12. 2012 předá symbolický šek Armádě spásy na jejich pořízení.

Dárky se liší podle věku dětí. Nejčastěji si ale přejí různé drobné hračky a kosmetiku nebo oblečení. Ceny všech dárků jsou přibližně na stejné úrovni, takže se nemůže stát, že by někdo byl v nevýhodě a musel sbírat příliš vysoký počet kliknutí.

„Téma novodobé chudoby je v poslední době velmi alarmující, neboť se může týkat každého z nás. Jsme proto rádi, že společnosti ANNONCE není lhostejný osud druhých a že podpořila před Vánocemi komunitní centra a azylové domy pro matky s dětmi, které se mnohdy ne vlastní vinou ocitly se svými dětmi v tísni,“ říká Pavla Vopeláková, tajemnice národního velitele Armády spásy v České republice.

„Děti si za svůj osud nemohou. Proto jsme rádi, že jim můžeme alespoň pomoci splnit jejich vytoužená přání, která mohou psát jejich další příběhy. Kdo ví, třeba Nikolas, který si přeje míč, bude další fotbalovou hvězdou, nebo Pamelka, která chce dětskou kytaru, bude zpěvačkou. Prozatím ale postačí, když děti v azylových domech budou mít Vánoce stejně veselé jako jejich vrstevníci,“ dodává marketingová ředitelka ANNONCE Radana Koppová.

 

O společnosti ANNONCE a.s.:
ANNONCE a.s. je tradiční česká společnost zabývající se poskytováním a zprostředkováním služeb a obchodu svým zákazníkům. ANNONCE byla založena v březnu roku 1990 jako tištěné médium, ve kterém byly prezentovány inzeráty. V dnešní době tištěné médium vychází čtyřikrát týdně ve třech různých dílech a týdenní náklad se pohybuje okolo 100 - 110 tisíc výtisků. Jen v roce 2011 ANNONCE otiskla 2,125 milionů inzerátů. Online verze ANNONCE vznikla v roce 1997 a od té doby má téměř 300 tisíc registrovaných uživatelů a okolo 350 tisíc reálných uživatelů za měsíc. Denně ANNONCE v průměru publikuje 250 tisíc inzerátů. Z toho například jen reality tvoří 80 tisíc, dalšími početnými a hojně využívanými rubrikami jsou Práce, Auto-moto a Seznamka. ANNONCE svým zákazníkům usnadňuje cestu každodenními běžnými i životními změnami, a to tak, že jim poskytuje služby, díky kterým najdou vše, co hledají.

Kontakt pro média:
E-mail: press@annonce.cz
Mobil: 603 533 233

Zuzana Michalová
DataConsult CZ, s.r.o.
E-mail: zuzana.michalova@dataconsult.cz
Mobil: 603 578 866

Zpět na seznam článků