Annonce podporuje kampaň Linky bezpečí „Pošli sluchátko“

13. dubna 2015 odstartovala nová kampaň Linky bezpečí, založená na principu zasílání a následné dražby pomalovaných telefonních sluchátek. Na této kampani, která vyvrcholí 31. května 2015 právě benefiční dražbou, se spolupodílí inzertní web a noviny Annonce a také Výtvarný ateliér Malování kreslení. 

Cílem kampaně je hravou formou motivovat veřejnost k podpoře práce nejstarší krizové linky pro děti v České republice a znovu připomenout, že jí poskytované služby jsou závislé i na příspěvcích od individuálních dárců. „Množství dětských hovorů, které jsme schopni na Lince přijmout, je logicky závislé na počtu konzultantů, kteří jsou pro děti v konkrétní chvíli na telefonu k dispozici. Obsazenost jednotlivých směn se vždy odvíjí od naší celkové finanční situace. Přestože naši konzultanti denně vyřeší až 650 hovorů, a s dětmi hovoří i o tak závažných tématech, jako je zneužívání a týrání či sebevražedné tendence, s pravidelnou finanční podporou od veřejnosti jich může být ještě více,“ říká Lucie Kopejtková, specialistka PR a komunikace Linky bezpečí. V rámci kampaně budou využity komunikační kanály všech tří partnerů a pro dobrou věc sluchátka pomalují i patroni Linky bezpečí Iva Pazderková, skupina Mandrage či Jan Cina.

Sluchátko je nejen symbolem Linky bezpečí, ale také ústředním motivem celé kampaně. „Právě princip zdánlivě bezcenného předmětu, který díky benefiční sbírce a návazné aukci získává nový smysl, zapadá do naší vize. Proto jsme se rádi stali partnery kampaně,“ vysvětluje Renata Fišerová, ředitelka obchodu a marketingu společnosti Annonce.

V první fázi tedy půjde o informování veřejnosti a její motivaci k zaslání starého pomalovaného sluchátka. Annonce bude zasílání podporovat ve svých interních i externích komunikačních kanálech. „O sbírce budeme určitě informovat širší veřejnost prostřednictvím našeho Facebooku. Následně, především v newsletteru, vyzveme obchodní partnery, aby se spolu s námi připojili k podpoře dobré věci,“ doplňuje Fišerová. Lidé budou mít možnost poslat i sluchátka nepomalovaná. Ta pak budou umělecky ztvárněna lektory Výtvarného ateliéru Malování a kreslení, mezi které patří i významný český umělec a pedagog Martin Mainer, i některými dětmi, které ateliér navštěvují.

Druhá fáze pak bude přímo dražba v prostorách Výtvarného ateliéru Malování kreslení, která proběhne 31. května od 18 hodin. Dražba připadá na neděli před Mezinárodním dnem dětí, celý den se tedy ponese v dětském duchu a vyvrcholí právě dražbou, která je otevřena pro všechny zájemce. „V Annonci již tvoříme vlastní sluchátko a věříme, že se jich na dražbě sejde co možná nejvíc,“ uzavírá Fišerová.

 

O Annonci, www.annonce.cz
Annonce skrze inzeráty na svém inzertním webu a v novinách propojuje lidi, kteří něco hledají a také chtějí nabídnout, s těmi, kteří to mají či potřebují. Web Annonce navštíví zhruba 350 000 reálných uživatelů měsíčně, a ti mají k dispozici více než 200 000 inzerátů denně. Lidé mohou inzerovat zdarma ve většině rubrik jak na webu, tak v novinách. Web Annonce umožňuje inzeráty snadno a chytře zadávat i vyhledávat a je dostupný také v mobilních telefonech. Všechny inzeráty zároveň vycházejí i v tištěných novinách, které jsou čerstvě k dostání každé pondělí, středu, pátek a sobotu na 7 500 místech po celé republice.

Nejvíce inzerátů nabízí Annonce v rubrikách Reality, Práce, Auto-moto a Seznamka.

 

Kontakt pro média:

Renata Fišerová
E-mail: press@annonce.cz
Telefon: 603 533 233

Adéla Nováková
E-mail: adela.novakova@adison.cz
Telefon: 725 047 701

 

Zpět na seznam článků