ANNONCE podpořila svou komunikační kampaň promo akcí i soutěží

Praha, 7. 6. 2012 – Na podporu své aktuální komunikační kampaně připravila ANNONCE podpůrné promo aktivity. Ty probíhají do 22. června v Praze ve vybraných stanicích metra, na autobusových a vlakových nádražích. Konkrétně na Andělu, Florenci, Nádraží Holešovice, Smíchovském, Masarykově a Hlavním nádraží jsou každý den od středy do pátku v odpoledních hodinách distribuovány stovky kusů novin.

„Kolportéři v obrandovaném oblečení rozdávají na určených místech aktuální vydání jednotlivých dílů ANNONCE – PRÁCE I VOLNÝ ČAS I ZVÍŘATA dale REALITY I STAVBA I ELEKTRO i AUTO I MOTO I EROTIKA a motoristický měsíčník AUTOHANDL. Smyslem akce je nejen podpořit stávající OOH a online kampaň, ale také přilákat naše čtenáře k právě probíhající spotřebitelské soutěži,“ uvedl Petr Langer, tiskový mluvčí společnosti ANNONCE a.s.

Soutěž, probíhající na http://soutez.annonce.cz, určena pro B2C klienty ANNONCE, je postavena na podávání inzerátů. K těmto zadavatel přidá často vtipný příběh prodávané či poptávané služby nebo zboží. Následně jsou jednotlivé příspěvky nejen zvýhodněny ve výsledcích vyhledávání, ale zároveň zařazeny do hlasování. Inzerát, který obdrží nejvyšší počet hlasů v průběhu jednoho kola, získá zájezd k moři v hodnotě 20 tisíc korun. Jednotlivá kola trvají vždy sedm dní, od páteční do čtvrteční půlnoci. Celkem proběhne šest kol. První bylo spuštěno 18. května a poslední pak bude uzavřeno 28. června. Bude tím završena jarní část kampaně, spojená s nedávným re-brandingem společnosti a novin ANNONCE.

ANNONCE se po 22 letech změnila
ANNONCE re-brandovala svou značku poprvé od svého založení v roce 1990, a to k 2. dubnu tohoto roku. Následovala komplexní změna firemní identity. Zároveň společnost začala používat nový claim „Vše má svou cenu a příběh“. Ten má symbolizovat, že každá prodávaná věc má nejen určitou hodnotu, za kterou je prodejná, ale má i svůj osobní příběh, kterého si je ANNONCE ve vztahu ke svým zákazníkům dobře vědomá. K 18. dubnu došlo i k relaunchu novin ANNONCE

i změně řazení jednotlivých dílů. To u některých dílů novin vyústilo v prodejní nárůst až v desítkách procent. Později, 1. května, spustila ANNONCE PR část komunikace své značky. K 16. květnu pak byla uvedena komunikační kampaň, vycházející z reálných inzerátů uživatelů. OOH část kampaně probíhá od 16. května do 15. června v pražském metru na trasách B a C, v prostředcích městské hromadné dopravy v Plzni, Českých Budějovicích, Brně, Ústí nad Labem, Hradci Králové a Ostravě. Navíc je k vidění po celé republice ve vlacích Českých drah. Kampaň má i svoji online podporu od 15. května do 30. června v podobě display reklamy na několika desítkách serverech (např. heureka.cz, zbozi.cz, super.cz, sbazar.cz, a řadě dalších). Cílem komunikace je především sdělit, že ANNONCE se po více jak 22 letech mění a středem zájmu jsou její zákazníci, kterým zároveň pomáhá v utváření nových životních příběhů.

 

O společnosti ANNONCE a.s.:
ANNONCE a.s. je tradiční česká společnost zabývající se poskytováním a zprostředkováním služeb a obchodu svým zákazníkům. ANNONCE byla založena v březnu roku 1990 jako tištěné médium, ve kterém byly prezentovány inzeráty. V dnešní době tištěné médium vychází čtyřikrát týdně ve třech různých dílech a týdenní náklad se pohybuje okolo 100 - 110 tisíc výtisků. Jen v roce 2011 ANNONCE otiskla 2,125 milionů inzerátů. Online verze ANNONCE vznikla v roce 1997 a od té doby má téměř 300 tisíc registrovaných uživatelů a okolo 350 tisíc reálných uživatelů za měsíc. Denně ANNONCE v průměru publikuje 250 tisíc inzerátů. Z toho například jen reality tvoří 80 tisíc, dalšími početnými a hojně využívanými rubrikami jsou Práce, Auto-moto a Seznamka. ANNONCE svým zákazníkům usnadňuje cestu každodenními běžnými i životními změnami, a to tak, že jim poskytuje služby, díky kterým najdou vše, co hledají.

Kontakt pro média:
E-mail: press@annonce.cz
Mobil: 603 533 233

Zuzana Michalová
DataConsult CZ, s.r.o.
E-mail: zuzana.michalova@dataconsult.cz
Mobil: 603 578 866

Zpět na seznam článků