Prohlížení webu ANNONCE v mobilních zařízeních: vedou iPady a mezi telefony Samsung

26. 6. 2013, PrahaNejnovější statistiky přístupů na web Annonce.cz dokumentují souboj značek Apple a Samsung za poslední rok. V podílu prohlížení stránek pomocí mobilních zařízení předstihly chytré telefony Samsungu iPhony, v tabletech naopak vítězí iPady od Applu. Celkový podíl přístupů na www.annonce.cz prostřednictvím mobilních zařízení se pak za poslední rok více než zdvojnásobil. Dokládají to data za období od 1. 5. do 15. 6. 2013.

Nejčastěji se návštěvníci stránek www.annonce.cz připojovali pomocí chytrých telefonů od Samsungu (řady Galaxy). Ty tvořily plnou pětinu ze všech 196 055 zobrazení webu prostřednictvím mobilních zařízení. iPhone jako loňský lídr statistik zůstal s 11 % všech mobilních přístupů druhý mezi chytrými telefony a třetí v mobilních zařízeních celkově. Mezi tablety pak byly nejužívanější iPady od Apple s podílem více než 16 % všech mobilních přístupů a druhé místo s velkým odstupem patřilo tabletům Samsungu (4 %).

Samsung stahuje Apple

Z hlediska značek byly nejužívanějšími mobilními zařízeními výrobky Applu, následované Samsungem. Dobře si vedly i výrobky Sony Ericsson, které potvrdily třetí pozici před mobilními zařízeními HTC a Nokií na pátém místě. Největším skokanem v četnosti užívání za poslední rok byla v případě prohlížení stránek Annonce.cz značka Samsung, která mocně stahuje Apple, z hlediska konkrétních zařízení však nejvýrazněji posílil iPad od Apple.

Prohlížení webu Annonce.cz v mobilech a tabletech se zdvojnásobilo

Data z výzkumu za uvedené období také ukázala, že podíl mobilních zařízení na celkovém zobrazení internetových stránek ANNONCE se více než zdvojnásobil – z loňských 3,8 % vzrostl na 8,3 %.

Údaje ilustrují raketový rozmach segmentu mobilních zařízení, jejich stále vyšší popularitu u uživatelů internetu i skokový vývoj datových tarifů operátorů za poslední rok. Svědčí to ale také o mimořádné dynamice našich uživatelů, neboť podíl zobrazení všech webových stránek pomocí mobilních zařízení činí v ČR podle studie gemiusAudience v průměru jen 6,4 %,“ komentuje údaje ředitel digitálních a tištěných médií ANNONCE Michael Matyáš.

Graf

 

O společnosti ANNONCE a.s.:
ANNONCE a. s. je tradiční česká společnost zabývající se poskytováním a zprostředkováním služeb a obchodu svým zákazníkům. ANNONCE byla založena v březnu roku 1990 jako inzertní tištěné médium. V dnešní době vychází čtyřikrát týdně ve třech různých dílech (pondělí, středa a pátek v dílech PRÁCE l SEZNAMKA l ZVÍŘATA, REALITY l STAVBA l HOBBY, AUTO l MOTO l EROTIKA, a sobotní SPECIÁL). Měsíční náklad je 330 tisíc výtisků. Online verze www.annonce.cz vznikla v roce 1997, od té doby má téměř 300 000 registrovaných uživatelů a okolo 350 000 reálných uživatelů za měsíc. Denně ANNONCE v průměru publikuje 200 000 inzerátů. Z toho například jen reality tvoří 80 000, dalšími hojně využívanými rubrikami jsou Práce, Auto-moto a Seznamka. ANNONCE svým zákazníkům usnadňuje cestu každodenními běžnými i životními změnami, a to tak, že jim poskytuje služby, díky kterým najdou vše, co hledají.

Kontakt pro média:
Renata Fišerová
E-mail: press@annonce.cz
Mobil: 603 533 233

Ondřej Klein
Heretic PR
E-mail: kleint@hereticpc.cz
Mobil: 774 156 477

Zpět na seznam článků

UIG