Motoristický časopis AutoHandl prošel výrazným faceliftem

Praha, 8. 7. 2013 – ANNONCE od července významně inovuje svůj motoristický inzertní časopis AutoHandl. Moderním faceliftem prošla grafická i obsahová stránka a mění se také periodicita časopisu. Časopis od začátku července vychází jako dvouměsíčník.

V obsahu časopisu se podstatně rozšířil tematický záběr, přibyly nové rubriky, které se věnují aktuálnímu dění na trhu auto-moto a českým i zahraničním novinkám. Nový AutoHandl přinese také více poradenských článků, odborných doporučení i spotřebitelských testů. Po stránce grafické časopis výrazně zmodernizoval vizáž. Kompletně se změnila obálka, logo i typografie.

Současnými rozsáhlejšími změnami vycházíme vstříc podnětům našich čtenářů, kteří jsou nám mnohdy věrní od samotných počátků vzniku časopisu v roce 1999. Kombinace fotoinzerce, ve které si čtenář může najít svůj vůz, a redakčních článků, v nichž si o něm může přečíst od odborníků, představuje ojedinělé řešení a zaplňuje mezeru na trhu motoristických časopisů. Věříme, že i díky faceliftu se nám bude dařit získávat také čtenáře nové,“ říká ředitel tištěných a digitálních produktů ANNONCE Michael Matyáš.

 

Kontakt pro média:
Renata Fišerová

E-mail: press@annonce.cz
Mobil: 603 533 233 

Ondřej Klein, Heretic PR
E-mail: klein@hereticpr.cz
Mobil: 774 156 477

O společnosti ANNONCE, www.annonce.cz

ANNONCE a.s. je tradiční česká společnost zabývající se poskytováním a zprostředkováním služeb a obchodu svým zákazníkům. ANNONCE byla založena v březnu roku 1990 jako tištěné médium, ve kterém byly prezentovány inzeráty. V dnešní době tištěné médium vychází čtyřikrát týdně ve třech různých dílech a týdenní náklad se pohybuje okolo 100 - 110 tisíc výtisků. Jen v roce 2011 ANNONCE otiskla 2,125 milionů inzerátů. Online verze ANNONCE vznikla v roce 1997 a od té doby má téměř 300 tisíc registrovaných uživatelů a okolo 350 tisíc reálných uživatelů za měsíc. Denně ANNONCE v průměru publikuje 250 tisíc inzerátů. Z toho například jen reality tvoří 80 tisíc, dalšími početnými a hojně využívanými rubrikami jsou Práce, Auto-moto a Seznamka.

Zpět na seznam článků

UIG