Práce pro ZPS

Hlavní město Praha Jihomoravský Jihočeský Vysočina Karlovarský Královéhradecký Liberecký Olomoucký Moravskoslezský Pardubický Plzeňský Středočeský Ústecký Zlínský
  • Praha
  • Jihomoravský
  • Jihočeský
  • Vysočina
  • Karlovarský
  • Královehradecký
  • Liberecký
  • Olomoucký
  • Moravskoslezský
  • Pardubický
  • Plzeňský
  • Středočeský
  • Ústecký
  • Zlínský
  • více možností

Řadit:
Nastavení

Počet inzerátů na stránce

Nabídka práce - Administrativa

TIP: Nechcete-li zmeškat žádný nový inzerát, nechte si je sledovat hlídacím psem.

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
25.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Ostatní odborní pracovníci v administrativě
Typ úvazku: -
Plat: 16000 Kč
Praha 10

Vedoucí v oblasti administrativních agend Rejstříková/ý vedoucí – pro administrativní práce a zapisování. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 16000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Místo výkonu práce: , 28. pluku 1533/29b, 100 00 Praha 10 - Vršovice , , Požadujeme: , státní občanství ČR, dobrá znalost psaní na počítači, uživatelská znalost práce na PC, samostatnost, spolehlivost, trestní a morální bezúhonnost, perfektní znalost českého jazyka, předchozí praxe vítána - není podmínkou. , , Nabízíme: , - příjemné pracovní prostředí , - stravenky , - 5 týdnů dovolené , - 5 dnů indispozičního volna , - příspěvky na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření , - příspěvky z FKSP na další kulturní a společenské akce , - jistotu stálého zaměstnání , - možnost dalšího odborného a profesního růstu , , K přihlášce k účasti ve výběrovém řízení přiložte: , - strukturovaný profesní životopis , - souhlas se zpracováním osobních údajů dle zák. č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů , , Náplň práce: , Odpovědnost za chod soudního oddělení pro konkrétního soudce, vedení rejstříku a dalších tzv. evidenčních pomůcek v informačním systému soudu. Přepisování textů a zpracování písemností podle pokynů v referátu. , , Strukturovaný profesní životopis zasílejte na e-mailovou adresu.. Pracoviště: Obvodní soud pro prahu 9 - 001, 28. pluku, č.p. 1533, 100 00 Praha 10. Informace: , .

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
25.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Ostatní odborní pracovníci v administrativě
Typ úvazku: -
Plat: 24400 Kč
Praha 1

Řídící pracovníci v oblasti strategie a politiky organizací Manažer/ka. Požadované vzdělání: úso (vyučení s maturitou). Pružná pracovní doba, úvazek: . Mzda min. 24400 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Místo výkonu práce: Samcova 1, Praha 1, Prvotní kontakt e-mailem: personalni.slajerova@seznam.cz - zaslat CV s motivačním dopisem., Pro pobočku v Praze 1 hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni na pozici manažer/ka. Požadujeme vzdělání min s maturitou, znalost práce na PC, komunikační dovednosti, samostatnost, spolehlivost a aktivitu, stanovování podnikatelské, obchodní a finanční strategie organizace, koordinace finančních a jiných aktivit a zajišťování rovnováhy ve zdrojích a potřebách organizace. Finanční ohodnocení v závislosti na výsledcích. Nabízíme VPP/HPP v krásném prostředí, možnost vytvářet si svou pracovní náplň a podíl na zisku. Osloveni budou jen vybraní uchazeči.. Pracoviště: Ing. irena šlajerová, ph.d.- praha 1 - nové město, Samcova, č.p. 1177, 110 00 Praha 1. Informace: Tereza JANŽUROVÁ, .

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
25.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Ostatní odborní pracovníci v administrativě
Typ úvazku: -
Plat: 260000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti strategie a politiky organizací Řídící pracovníci v oblasti strategie a politiky organizací. Požadované vzdělání: bakalářské. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 260000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Adresa: Praha, Kontakt: Pelikánová Jana, e-mail: career@cz.ibm.com , Tato role je zodpovědná za řízení provozu, usnadňuje procesy a systém pro kontrolu řízení obchodních jednotek. Role poskytuje operační podporu vedoucímu obchodní jednotky, zahrnující analýzu příjmů a zisku, analýzu růstu a eroze účtu, finanční výkonnost, mezery, klíčové iniciativy. Role řídí a zlepšuje procesy, měření a standardizaci, která zajišťuje efektivitu. Zaměstnanec vede funkční / obchodní jednotku. Zkušenosti v mezinárodní firmě, výborná znalost AJ na úrovni rodilý mluvčí.. Pracoviště: Ibm česká republika, spol. s r.o. praha, . Informace: Jana Pelikánová, .

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
25.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Ostatní odborní pracovníci v administrativě
Typ úvazku: -
Plat: 24400 Kč
Praha 1

Řídící pracovníci v oblasti strategie a politiky organizací Manažeři. Požadované vzdělání: úso (vyučení s maturitou). Pružná pracovní doba, úvazek: . Mzda min. 24400 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Místo výkonu práce: Samcova 1177/1, 110 00, Praha 1, Způsob prvního kontaktu: POUZE E-mailem na adresu personalni.slajerova@seznam.cz - , Kontaktní osoba: paní Bc. Janžurová Tereza, UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE:, Pro pobočku v Praze 1 hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni na pozici manažer/ka. Požadujeme vzdělání min s maturitou, znalost práce na PC, komunikační dovednosti, samostatnost, spolehlivost a aktivitu, stanovování podnikatelské, obchodní a finanční strategie organizace, koordinace finančních a jiných aktivit a zajišťování rovnováhy ve zdrojích a potřebách organizace. Finanční ohodnocení v závislosti na výsledcích. Nabízíme VPP/HPP v krásném prostředí, možnost vytvářet si svou pracovní náplň a podíl na zisku. Osloveni budou jen vybraní uchazeči!!! Životopis a motivační dopis zašlete na personalni.slajerova@seznam.cz .. Pracoviště: Ing. irena šlajerová, ph.d.- praha 1 - nové město, Samcova, č.p. 1177, 110 00 Praha 1. Informace: Tereza Janžurová, .

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
25.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Ostatní odborní pracovníci v administrativě
Typ úvazku: -
Plat: 70000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti strategie a politiky organizací Řídící pracovníci v oblasti strategie a politiky organizací. Požadované vzdělání: vysokoškolské. Pružná pracovní doba, úvazek: . Mzda min. 70000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Adresa: Praha, Kontakt: Pelikánová Jana, e-mail: careercz@cz.ibm.com , Požadavky: Předchozí zkušenost z mezinárodní společnosti podmínkou, skvělá komunikační dovednost, zkušenost s vedením týmu, vymýšlení nových strategií a komplexních řešení, analyzování a řešení nových nebo problémových situací, předvídání trendů, posuzování příležitostí a potenciálních rizik. , Perfektní organizační schopnosti, schopnost rozhodování, pečlivost a profesionalitu. Schopnost vyjednávání s obchodními partnery vedoucí k úspěšným dohodám. , Znalost anglického jazyka na úrovni rodilého mluvčí. Pracoviště: Ibm česká republika, spol. s r.o. praha, . Informace: Jana Pelikánová, .

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
25.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Ostatní odborní pracovníci v administrativě
Typ úvazku: -
Plat: 25000 Kč
Pardubice

Ostatní řídící pracovníci v oblasti lidských zdrojů Personalista/personalistka. Požadované vzdělání: úsv. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 25000 kč, mzda max. 30000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Místo výkonu práce: Přelouč, Jaké znalosti a dovednosti byste měl(a) mít:, - SŠ humanitního nebo ekonomického směru, - Znalosti v oblasti HR a náboru výhodou, - Aktivní znalost AJ , - Orientace na zákazníka, - Dobré komunikační a organizační dovednosti, - Zkušenosti z personální agentury výhodou, Jaké bude Vaše náplň práce:, - Nábor nových kolegů, - Vedení personální agendy, - Spolupráce na tvrobě a vylěpšování HR procesů, - Komunikace napříč společností, - Spolupráce při zpracování legislativy zahraničních procesů, Co Vám můžeme nabídnout:, - Perspeknívní zaměstnání v rozvíjející se firmě, - Atraktivní platové ohodnocení včetně bonusů, - Zaměstnanecké bonusy (stravenky, mobilní telefon, notebook, 25 dní dovolené, jazykové kurzy v rámci pracovní doby), - Podílení se na zajímavých zahraničních projektech, - Možnost seberealizace a profesního růstu , Zaměstnanecké výhody: - stravenky, notebook, služební telefon, jazykové kurzy, , První kontakt:, - telefonicky na čísle 601 187 713, - e-mailem na adrese kbajerova@fest-engineering.com . Pracoviště: Fest engineering ltd. czech republic branch, organizační složka - pracoviště, Pardubická, č.p. 244, 535 01 Přelouč. Informace: Kateřina Bajerová, +420 601 187 713.

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
25.5.2018

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace Referent/ka stavebního úřadu - životního prostředí (stavební úřad). Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Pružná pracovní doba, úvazek: . Mzda min. 18000 kč, mzda max. 25000 kč. Volných pracovních míst: 2. Poznámka: VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ VYVĚŠENO na úřední desce www.kostelecno.cz. , Uzávěrka přihlášek 28.6. 2018 do 12:00 hodin. Přihlášky předat na sekretariát nebo posílat na adresu Městský úřad, Palackého náměstí 38, Kostelec nad Orlicí. , Dosažené vzdělání:, - min. SŠ (studijní obor stavebního, architektonického nebo právnického směru; obor pozemní stavby výhodou), - výhodou vlastnictví osvědčení zvláštní odborné způsobilosti při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění , Znalosti v oboru:, - praxe v oboru (viz výše uvedené kvalifikační předpoklady) , - znalost zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu "stavební zákon" (v platném znění) včetně jeho prováděcích vyhlášek a to především:, - vyhlášky č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb (v platném znění), - vyhlášky č. 503/2006 Sb., o podrobnější úpravě územního rozhodování, územního opatření a stavebního řádu (v platném znění), - vyhlášky č. 501/2006 Sb., o obecných požadavcích na využívání území (v platném znění), - vyhlášky č. 268/2009 Sb., o obecně technických požadavcích na stavby (v platném znění), - zákona č. 500/2004 Sb., správní řád (v platném znění), - zákona č. 200/1990 Sb., o přestupcích (v platném znění), Požadavky:, - znalost práce na PC, ŘP sk. B, - splnění podmínek § 4 zákona č.312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů v pl.zn., - samostatnost, důslednost, flexibilita, komunikativnost, asertivní jednání.. Pracoviště: Město kostelec nad orlicí, Palackého náměstí, č.p. 38, 517 41 Kostelec nad Orlicí. Informace: Lucie Lédrová, +420 725 082 583.

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
25.5.2018

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace Referent/ka stavebního úřadu - životního prostředí (silniční správní úřad). Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Pružná pracovní doba, úvazek: . Mzda min. 18000 kč, mzda max. 25000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ VYVĚŠENO na úřední desce www.kostelecno.cz. , Uzávěrka přihlášek 28.6.2018 ve 12:00 hod; přihlášky předat na sekretariát nebo posílat adresu Městský úřad, Palackého nám. 38, Kostelec n. Orl. , - VŠ stavebního či dopravního směru, popř. SŠ stavebního či dopravního směru + praxe (v oboru silničních staveb výhodou), Požadované znalosti:, - zákona č. 13/1997 Sb., o pozemních komunikacích (ve znění pozdějších předpisů a novel) včetně jeho prováděcích vyhlášek a to především:, - vyhlášky č. 104/1997 Sb., kterou se provádí zákon o pozemních komunikacích (ve znění pozdějších předpisů a novel), - vyhlášky č. 146/2008 Sb., o rozsahu a obsahu projektové dokumentace dopravních staveb (ve znění pozdějších předpisů a novel), - zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu "stavební zákon" (ve znění pozdějších předpisů a novel) včetně jeho prováděcích vyhlášek a to především:, - vyhlášky č. 503/2006 Sb., o podrobnější úpravě územního rozhodování, územního opatření a stavebního řádu (v platném znění), , - znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád (v platném znění), - znalost zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky (v platném znění), - výhodou je vlastnictví osvědčení zvláštní odborné způsobilosti při správním rozhodování a dozorové činnosti v silničním hospodářství, - znalost práce na PC, - řidičský průkaz sk. B, - splnění podmínek § 4 zákona č. 312/2002 Sb., úřednících územních samosprávních celků a o změně některých zákonů (v platném znění), - samostatnost, důslednost, flexibilita, komunikativnost, asertivní jednání, - nástup 1.8. 2018 nebo dle dohody.. Pracoviště: Město kostelec nad orlicí, Palackého náměstí, č.p. 38, 517 41 Kostelec nad Orlicí. Informace: Lucie Lédrová, +420 725 082 583.

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
25.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Ostatní odborní pracovníci v administrativě
Typ úvazku: -
Plat: 17360 Kč
Domažlice

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace Odborný/vrchní referent – poradce cílové skupiny projektů „Šance pro padesátníky v Plzeňském kraji“ a „Rodina i práce v Plzeňském kraji“. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 17360 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Plné znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení včetně potřebných formulářů pro podání přihlášky naleznete na https://portal.mpsv.cz/web/upcr-kariera pod příslušným místem pracoviště a č. j. UPCR-2018/49575-78099810., , Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 2. června 2018, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Plzni, Kaplířova 2731/7, 320 73 Plzeň, nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu organizačního útvaru služebního úřadu podatelna@pm.mpsv.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID 6gyzph2., , Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2018/49575-78099810“.. Pracoviště: Úřad práce české republiky - krajská pobočka v plzni, kontaktní pracoviště domažlice, Msgre. B. Staška, č.p. 265, 344 01 Domažlice 1. Informace: Www.portal.mpsv.cz/web/upcr-kariera, .

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
25.5.2018

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace Referent/ka stavebního úřadu - životního prostředí (územní plánování). Požadované vzdělání: vysokoškolské. Pružná pracovní doba, úvazek: . Mzda min. 20000 kč, mzda max. 26000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ VYVĚŠENO na úřední desce www.kostelecno.cz. , Uzávěrka přihlášek 28.6.2018 ve 12:00 hod; přihlášky předat na sekretariát nebo posílat na adresu Městský úřad, Palackého nám. 38, Kostelec n. Orl. , Požadavky:, - vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování (tj. vzdělání v oblasti architektury) nebo vysokoškolské vzdělání se stavebním zaměřením, - výhodou je vlastnictví osvědčení zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti v územním plánování, Znalosti oboru:, - praxe v oboru (výhodou), - znalost zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu "stavební zákon" (v platném znění) včetně jeho prováděcích vyhlášek a to především:, - 500/2006 Sb., o územně analytických podkladech, územně plánovací dokumentaci a způsobu evidence územně plánovací činnosti (v platném znění), - vyhlášky č. 501/2006 Sb., o obecných požadavcích na využívání území (v platném znění), , - znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád (v platném znění), další požadavky:, - samostatnost, důslednost, flexibilita, komunikativnost, asertivní jednání, , - znalost práce na PC, - řidičský průkaz sk. B, - splnění podmínek § 4 zákona č. 312/2002 Sb., úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů (v platném znění)., Nástup 1.8. 2018 nebo dle dohody.. Pracoviště: Město kostelec nad orlicí, Palackého náměstí, č.p. 38, 517 41 Kostelec nad Orlicí. Informace: Lucie Lédrová, +420 725 082 583.

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
25.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Ostatní odborní pracovníci v administrativě
Typ úvazku: -
Plat: 17360 Kč
Liberec

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace BEZPEČNOSTNÍ REFERENT. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 17360 kč, mzda max. 26110 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Náplň pracovního místa: , - komplexní zajišťování ochrany utajovaných informací v organizaci, - provádí školení určených osob pro stupeň utajení "Vyhrazené" a "Důvěrné", - zabezpečuje činnost sekretariátu krajského ředitele, zajištění organizačních záležitostí (komplexně zabezpečuje agendu služebních průkazů, zajišťuje úkoly spojené s udělováním medailí a plaket Hasičského záchranného sboru České republiky, zabezpečuje agendu evidence smluv HZS LK a právních předpisů, agenda poukazů rekreačního zařízení pro zaměstnance HZS LK), - vyhotovuje zápisy z porad vedení HZS LK a porad ředitelů územních odborů, - zajišťuje služby Czechpoint, - zastupuje v době nepřítomnosti pracovníka spisové služby, - s tímto služebním místem je spojena povinnost převzít hodnoty, které je povinen vyúčtovat - cenina - finanční limit u výplatního stroje, Charakteristika pracovního místa: , - platová třída 9 (platový tarif v rozpětí 17 360 Kč až 26 110 Kč (+ osobní příplatek), - minimální stupeň dosaženého vzdělání vyšší odborné nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou , Další požadavky na volné pracovní místo: , - řidičský průkaz sk. B, - velmi dobrá znalost práce na PC (tabulkové a textové editory, prezentační programy), Pružná pracovní doba 40hod/týden., 5 týdnů dovolené + týden indispozicí volno., Předpokládaný nástup na uvedenou pracovní pozici od 1. 7. 2018, Výčet dokladů, které připojí uchazeč o volné služební místo k přihlášce: , - profesní životopis zaměřený zejména na předchozí průběh zaměstnání a kopie o nejvyšším dosaženém vzdělání, V souladu s ustanovením § 11 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, vyhlašovatel tímto informuje uchazeče o tom, že bude shromažďovat, zpracovávat a uchovávat jeho osobní údaje, včetně citlivých údajů v rozsahu nezbytném pro uskutečnění výběrového řízení. Podle ustanovení § 12 zákona č. 101/2000 Sb. má uchazeč právo, pokud o to požádá, na informaci o zpracování svých osobních údajů. Podle ustanovení § 21 zákona č. 101/2000 Sb., zjistí-li nebo domnívá li se uchazeč, že jsou zpracovávány osobní údaje v rozporu s ochranou jeho soukromého a osobního života nebo v rozporu se zákonem, může požádat o vysvětlení nebo o odstranění takto vzniklého stavu. Současně má právo se svým podnětem obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů. Předložené osobní údaje budou uchazeči vráceny spolu s informací o jeho výsledku ve výběrovém řízení. , Na základě kvalifikačních předpokladů uvedených v profesních životopisech jednotlivých uchazečů budou ti nejvhodnější kandidáti na obsazení volné pracovní pozice pozváni k účasti na ústní části výběrového řízení., Případné další informace podá pracoviště personální a PaM mjr. Mgr. Jiří Hansal, tel. 950 470 149, 950 470 032. , Písemnou přihlášku, požadované doklady včetně svojí kontaktní adresy a telefonu (popř. e mailu) uchazeč zašle na e-mail jiri.hansal@hzslk.cz do 31. 5. 2018.. Pracoviště: Hasičský záchranný sbor libereckého kraje-001, Barvířská, č.p. 29, 460 07 Liberec 7. Informace: Jiří Hansal, +420 950 470 149,950 470 032.

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
24.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Ostatní odborní pracovníci v administrativě
Typ úvazku: -
Plat: 38000 Kč

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
24.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Ostatní odborní pracovníci v administrativě
Typ úvazku: -
Plat: 18810 Kč
Hodonín

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace referent/ka odboru rozvoje města pro oblast - územní plánování. Požadované vzdělání: vyšší odborné. Pružná pracovní doba, úvazek: . Mzda min. 18810 kč, mzda max. 28230 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Pracoviště: Národní třída 373/25, 695 01 Hodonín. Požadavek - VŠ vzdělání v souladu s § 2 NV č. 341/2017 Sb., dále ve vazbě na § 24 z.č. 183/2006 Sb., - kvalifikační požadavky na územně pplánovací činnost. Kvalifikační požadavky pro výkon územně plánovací činnosti splňuje úředník nebo fyzická osoba, která má osvědčení zvláštní odborné způsobilosti podle zák.č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýárů a techniků ve výstavbě, ve znění pozd. předpisů..Veškeré podklady, které je potřeba k účasti na VŘ doložit, jsou uvedeny na www.hodonin.eu - sekce volná pracovní místa., Náplň práce: výkon činnosti úřadu územního plánování při pořizování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů pro spádové území, konzultační a poradenská činnost na úseku územního plánování. Stravenky v hodnotě 90 Kč za každý odpr. den, 25 řádné dovolené/rok, sociální fond 7.000 Kč/rok, 3 dny placeného volna navíc, možnost využití zvýh.tarifů mobilního operátora, nepeněžité dary při pracovních, životních výročích a narození dítěte, účast zdarma v jazykových kurzech, apod., Výběrové řízení bude stanoveno po ukončení vyhlášení VŘ.. Pracoviště: Město hodonín - pracoviště národní třída 25, Národní třída, č.p. 373, 695 01 Hodonín 1. Informace: Radana Bohunská, +420 518 316 341.

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
24.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Ostatní odborní pracovníci v administrativě
Typ úvazku: -
Plat: 30000 Kč
Česká Lípa

Odborní pracovníci v oblasti kvality a certifikace systému řízení (ISO) Svářečský inženýr IWE/EWE. Požadované vzdělání: vysokoškolské. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 30000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Pracovní náplň, -Koordinace činností svářečského dozoru – metodické řízení IWS, -Přezkoumání požadavků a technické dokumentace z pohledu svařování, -Definování a správa potřebných kvalifikací postupů, svářečů a svářečských operátorů, -Spolupráce na technologické dokumentaci pro svařování a rovnání, její ověření a uvolnění, -Vytvoření, ověření a uvolnění WPS a obecných instrukcí ke svařování a rovnání, -Dozor procesu před, během a po svařování a rovnání, -Spolupráce v rámci projektového týmu, Požadujeme, -Ukončenou VŠ technického směru, -AJ na komunikativní úrovni, -Kvalifikace IWE / EWE, -Zkušenosti s požadavky na jakost při tavném svařování kovových materiálů dle EN ISO 3834, -Znalosti a zkušenosti s úkoly a odpovědnostmi svářečského dozoru dle EN ISO 14731, -Znalost práce na PC (Word, Excel, PowerPoint), -Samostatnost, rozhodnost, organizační schopnosti, schopnost přijmout zodpovědnost, Nabízíme, -Zázemí v rozvíjející se nadnárodní společnosti, -Možnost dalšího profesního růstu, -Týden dovolené navíc (tedy 25 dnů dovolené ročně), -Měsíční prémie za výsledky práce a odměny za zlepšovací návrhy, -Roční výkonnostní odměnu, -Příspěvek na životní a penzijní pojištění po odpracovaném roce, -Dotované závodní stravování, -Zdravotní péče včetně očkování proti chřipce, -Sportovní a kulturní aktivity, -Zvýhodněné mobilní tarify, -Flexibilní pracovní dobu, -Strukturované životopisy zasílejte na e-mailovou adresu: vase.prace@cz.transport.bombardier.com . Pracoviště: Bombardier transportation czech republic, a. s., Svatopluka Čecha, č.p. 1205, 470 01 Česká Lípa 1. Informace: Michaela Knazovič Mádlová, +420 487 802 607;606 615 891..

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
24.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Ostatní odborní pracovníci v administrativě
Typ úvazku: -
Plat: 25000 Kč
Praha 4

Odborní pracovníci v obchodní sféře a veřejné správě referent Odboru majetkového. Požadované vzdělání: úso (vyučení s maturitou). Pružná pracovní doba, úvazek: . Mzda min. 25000 kč, mzda max. 30000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Kont. os.: Dagmar Heřmanová, ředitelka Odboru majetkového, dagmar.hermanova@nature.cz , , PC (MS Office, internet), výborný písemný projev, komunikativní schopnosti, spolehlivost, pečlivost, samostatnost, zkušenosti z veřejné správy, , Benefity: Stravenky, FKSP, 25 dnů dovolené, 5 dnů sick days, firemní společenské a sportovní akce, aj.. Pracoviště: Agentura ochrany přírody a krajiny české republiky - 001, Kaplanova, č.p. 1931, 148 00 Praha 414. Informace: Dagmar Heřmanová, .

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
24.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Ostatní odborní pracovníci v administrativě
Typ úvazku: -
Plat: 17360 Kč
Rokycany

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace Odborný/vrchní referent - poradce cílové skupiny projektu „Záruky pro mladé v Plzeňském kraji“. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 17360 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Plné znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení včetně potřebných formulářů pro podání přihlášky naleznete na https://portal.mpsv.cz/web/upcr-kariera pod příslušným místem pracoviště a Č. j. UPCR-2018/49568-78099810, , Místo výkonu práce: KoP Rokycany, Palackého 162, Požadujeme: minimálně úplné střední odborné vzdělání , Nabízíme: služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy, Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 2.6.2018, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Plzni, Kaplířova 7, 320 73 Plzeň, nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu organizačního útvaru služebního úřadu podatelna@pm.mpsv.cz nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID: 6gyzph2., , Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2018/49568-78099810. Pracoviště: Úřad práce české republiky/ kop rokycany, Svazu bojovníků za svobodu, č.p. 68, 337 01 Rokycany 1. Informace: podatelna@pm.mpsv.cz Životopis zasílat na e-mail:, .

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
23.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Ostatní odborní pracovníci v administrativě
Typ úvazku: -
Plat: 23000 Kč
Svitavy

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
23.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Ostatní odborní pracovníci v administrativě
Typ úvazku: -
Plat: 12000 Kč
Svitavy

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace Obalový/á referent/ka. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Pružná pracovní doba, úvazek: . Mzda min. 12000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: NÁPLŇ PRÁCE: odpovědnost za včasné objednání jednocestných a vícecestných obalů, práce se zákaznickými portály, vedení paletových kont, tvorba balicích předpisů, koordinace a správa fyzických inventur, odpovědnost za skladové množství, POŽADAVKY: SŠ, VOŠ vzdělání nejlépe technického nebo obchodního směru, aktivní znalost NJ, popř. AJ podmínkou, zkušenost z výrobního závodu výhodou, velmi dobrá znalost práce na PC podmínkou, svědomitost, pečlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu, schopnost prosadit se, velmi dobré organizační schopnosti, ŘP sk. B, NABÍZÍME: Od roku 2019 plný pracovní úvazek - 24 000 Kč/měsíčně. 13. mzda, 5 týdnů dovolené + možnost 4 dodatečných dnů náhradního volna, pružná pracovní doba, firemní kantýna, příspěvek na stravování, příspěvek na dopravu dle vzdálenosti až 18 900 Kč/rok, příspěvek na penzijní připojištění od 6 000 Kč/rok, jazykové kurzy, finanční příspěvek k významným životním událostem (svatba, narození dítěte), podpora volnočasových aktivit, KONTAKT: telefonicky, e-mailem. Pracoviště: Rehau automotive, s.r.o. - jevíčko, Biskupická, č.p. 781, 569 43 Jevíčko. Informace: Zuzana Štěpánková, +420 465 357 324,461 355 329.

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
23.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Ostatní odborní pracovníci v administrativě
Typ úvazku: -
Plat: 20000 Kč
Nový Jičín

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace Projektový referent/ka. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 20000 kč, mzda max. 22000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: z: 18.5.2018 Náplň práce: zajišťování, vedení a udržování veškeré evidence obchodní dokumentace, zajišťování zaplánování zakázek do výroby v informačním systému, sledování průběhu zakázek ve firmě od zadání do informačního systému po expedici, fakturaci a zaplacení, řešení reklamací., Požadavky: vzdělání VŠ/SŠ technického nebo ekonomického směru, praxe na obdobné pozici ve výrobní společnosti, znalost logistiky ve výrobní firmě, znalost práce v SW - Office (Word, Excel atd.), znalost anglického jazyka, min. úroveň B1., Zaměstnanecké výhody: týden dovolené navíc, - dotované závodní stravování, - příspěvek na dopravu, - příspěvek na penzijní připojištění, příspěvky nad rámec ZP (jubilea, výročí), - příplatky na rámec ZP (např. profesní) - závodní preventivní péči, - cafeteria program, - volnočasové aktivity a další, Kontakt: osobně na adrese podniku, personální oddělení, v pracovní dny PO až PÁ v době od 06:30 do 14:30 hodin, Ing. Věra Poláchová telefonicky na č.: 556 783 631, e-mail: polachova.v@vop.cz . Pracoviště: Vop cz, s.p., Dukelská, č.p. 102, 742 42 Šenov u Nového Jičína. Informace: Věra Poláchová, +420 556 783 631.

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
22.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Ostatní odborní pracovníci v administrativě
Typ úvazku: -
Plat: 30000 Kč
Praha 4

Specialisté v oblasti strategie Specialisté v oblasti strategie (Project Manager). Požadované vzdělání: vysokoškolské. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 30000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Místo výkonu: V Parku 2326/18, 14000 Praha 4, Kontaktovat mailem jan.lachmann@cz.ey.com , Požadujeme magisterské vzdělání, předchozí alespoň tříletou pracovní zkušenost v některé z členských firem celosvětové organizace Anheuser-Busch InBev, požadujeme plynnou znalost anglického, ruského a ukrajinského jazyka, požadujeme vynikající znalost MS Office, softwaru SAP a dobré analytické myšlení.. Pracoviště: Anheuser-busch inbev czech s.r.o., V parku, č.p. 2326, 148 00 Praha 414. Informace: Jan Lachmann, .

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
22.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Ostatní odborní pracovníci v administrativě
Typ úvazku: -
Plat: 25000 Kč
Karlovy Vary

Specialisté v oblasti organizace a řízení práce facility manager. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Pružná pracovní doba, úvazek: . Mzda min. 25000 kč, mzda max. 28000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: prvotní kontakt telefonicky, e-mailem nebo osobně :, Kostrounová Markéta, tel.: 353105041, e-mail: marketa.kostrounova@lindner-group.com , Požadujeme :, Znalost v oblasti BOZP a PO a environmentální problematiku vedení , Uživatelská znalost práce na PC (MS Office), Manažerské dovednosti, Komunikativní znalost NJ výhodou, Revize, odborné technické prohlídky , Aktivní řešení operativních a mimořádných událostí, Vedení týmu údržby, úklidu, Zkušenost práce s ISO , Samostatnost a rozhodnost, Řidičský průkaz skup. B , Zaměstnanecké výhody :, Stravenky, mimořádné prémie, dovolená navíc, další benefity. Pracoviště: Lindner türen - fassaden s r.o. - 001, Karlovarská, č.p. 1415, 363 01 Ostrov nad Ohří. Informace: Markéta Kostrounová, +420 353 105 041.

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
22.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Ostatní odborní pracovníci v administrativě
Typ úvazku: -
Plat: 20000 Kč
Pardubice

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
22.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Ostatní odborní pracovníci v administrativě
Typ úvazku: -
Plat: 20000 Kč
Pardubice

Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Nabídka
22.5.2018
Obor: Administrativa
Profese: Ostatní odborní pracovníci v administrativě
Typ úvazku: -
Plat: 17360 Kč
Plzeň

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace Specialista dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče Odboru nepojistných sociálních dávek. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 17360 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa v souladu s § 178 odst. 1 z. č. 234/2014 Sb., o státní službě ve znění pozdějších předpisů, , Specialista dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče , , Pracoviště: , Úřad práce České republiky - Krajská pobočka v Plzni, , Oddělení dávek státní sociální podpory a dávek pěstounské péče Odboru nepojistných sociálních dávek Kontaktního pracoviště Plzeň-město, Klatovská 200e, 320 73 Plzeň, , , Hlavní náplň činnosti:, Zajišťování agendy státní sociální podpory - konzultační činnost pro občany, přijímání a zpracování žádostí o dávky, rozhodování o nároku v rámci správního řízení, , Kvalifikační a další požadavky:, , - ukončené minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou, - výhodou praxe v oblasti státní správy a znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, - dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), - komunikační dovednosti, odolnost vůči stresu , - samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita, - svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost, - organizační schopnosti, - schopnost týmové práce, , Pracovní podmínky:, , - platové zařazení v souladu s platnými právními předpisy v 9. platové třídě, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku v závislosti na odváděné práci, - pružná pracovní doba - plný úvazek, - předpokládaný nástup: červen 2018, - pracovní poměr na dobu určitou /zástup za pracovní neschopnost, mateřskou a rodičovskou dovolenou/, V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis, nejpozději do 3. června 2018 včetně na e-mailovou adresu: libuse.skupinova@uradprace.cz . , , Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.. Pracoviště: Úřad práce české republiky kop plzeň, Kaplířova, č.p. 2731, 301 00 Plzeň 1. Informace: Životopis, .


Nabídka práce

V rubrice Nabídka práce na Annonce.cz naleznete inzeráty s nabídkou práce na hlavní pracovní poměr (HPP) a inzerci práce na vedlejší pracovní poměr (VPP). Na zvláštní stránce pak naleznete brigády a různé práce na doma a volná pracovní místa z úřadu práce.

Hledám práci... V základním zobrazení je zahrnuta všechna nabídka práce, nezávisle na regionu a oboru. Hledání v levém sloupci vám pomůže zobrazit inzeráty pro jistý region (např. nabídka práce v Praze, práce Brno) nebo obor (např. administrativa, řidič, kuchař). Každá nabídka práce obsahuje kontaktní informace a proto můžete kontaktovat zaměstnavatele přímo. Aby vám žádná nová nabídka práce neunikla, pomocí funkce Hlídací pes si můžete nechat nové volné pracovní pozice zasílat na e-mail.

Nabízím práci… Pokud hledáte zaměstnance nebo brigádníky, tohle je kategorie, do které byste měli svoji nabídku práce ihned přidat, nebo se ještě před tím podívejte na poptávky práce.

Nastav si zdarma hlídacího psa HafANNa

Co je hlídací pes?

Upozornění do e-mailu na nové
inzeráty z rubriky Nabídky práce

Hlídací pes pro tento filtr je již nastaven.

Hlídací pes