Zákaznická podpora - zpracování objednávek

První kontakt e-mailem: kariera@zagogroup.cz Náplň práce: Správa e-mailu zákaznické podpory, Příjem, kontrola a zpracování nově příchozích objednávek, Zadání do interního systému, Potvrzování termínu dodání zákazníkům, Vystavování dodacích listů, Řešení případných problémů a nesrovnalostí, Řešení změn v objednávkách, Reporting o stavu objednávek, Komunikace s dodavateli a zákazníky (e-mail/tel.), Objednávání přepravy, Příjem zboží, Komunikace s oddělením reklamací, Samostatné řešení aktuálních úkolů Požadavky: Znalost práce na PC – MS Office (Word, Excel!), Anglický jazyk na komunikativní úrovni, Velmi dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, Pro-zákaznický přístup (vstřícnost, ochota), Dobré vyjednávací schopnosti, Pečlivost a časová flexibilita, Znalost systému Pohoda výhodou Nabízíme: Zaměstnanecké slevy na naše produkty, Pitný režim a občerstvení na pracovišti, Stravenky a benefit-ní poukázka Unišek+ , 5 týdnů dovolené

Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: ZAGO s.r.o.
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Vzdělání: SOU s maturitou
Pracovní poměr: Pracovní poměr - plný úvazek
Plat: 30000 Kč
Město: Brno
Ulice: Cejl
Kraj: Jihomoravský
Okres: Brno - město

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG