Vedoucí odboru správy majetku - vedoucí úředník/ce - vedoucí odboru správy majetku

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení místa vedoucí/ho odboru správy majetku. Druh práce: vedoucí úředník/ce - vedoucí odboru správy majetku Platová třída: 12 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 2. května 2022 nebo dle dohody Pracovní poměr na dobu neurčitou Pracovní doba: Po+ St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+ Čt+ Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka - splnění předpokladů podle zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění (tzv. lustrační zákon). Požadavky úřadu: - vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu - organizační, řídící a komunikační schopnosti - praxe v řízení zaměstnanců min. 3 roky - znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znění - rámcová znalost zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění. Výhodou: - základní znalost spisové služby, programu pro správu domů WinDomy a programu MISYS - praxe v územní samosprávě nebo ve státní správě - dobrá uživatelská znalost práce s PC - řidičské oprávnění skup. B. Výčet dokladů, které je nutné předložit: - vyplněná přihláška do výběrového řízení (tiskopis je k dispozici v podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz) - strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - osvědčení a čestné prohlášení podle zákona č. 451/1991 Sb., v platném znění (tzv. lustrační zákon) - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání - návrh koncepce řízení odboru v rozsahu 1-2 stran formátu A4 - v zalepené obálce s textem: "Koncepce - neotevírat". Bližší informace o pracovním místě poskytne vedoucí odboru správy majetku Ing. Pavol Vančo, tel. 354 440 186, e-mail vanco@cheb.cz nebo Ing. Jana Kuklová, tel.: 354 440 124, e-mail: kuklova@cheb.cz . Lhůta pro podání přihlášek: do 14. února 2022 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny. Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb 1. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Pohovory na pozici vedoucího odboru správy majetku proběhnou dne 21. února od 13:00 hodin v budově Městského úřadu, nám. Krále Jiřího z Poděbrad 1/14, v místnosti č. 5.

Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: Město Cheb
Obor: Bankovnictví a finanční služby
Profese: Ostatní úředníci
Vzdělání: VŠ (Mgr., Ing.)
Pracovní poměr: Plný úvazek
Plat: 28000 - 40000 Kč
Město: Cheb
Kraj: Karlovarský
Okres: Cheb

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG