Specialistka zákaznického servisu s AJ (25 - 35.000 Kč)

Komunikace v angličtině Vám nečiní problém? Chcete dostat příležitost pracovat v mezinárodní společnosti a zároveň se dostat do dynamického kolektivu? Do zavedené společnoti v Hustopečích hledáme třeba právě Vás. Nabízíme mnoho benefitů a možnost kariérního růstu. Zašlete nám Váš životopis ještě dnes! :) Náplň práce: zadávání objednávek od zákazníků do informačního systému, denní komunikace se zákazníky, chystání podkladů pro objednávky + potvrzování termínů expedice, práce s databází odběratelů, podpora oddělení logistiky.

Požadujeme

  • min. SŠ s maturitou
  • zkušenost např. s informačním systémem SAP či jiným ERP systémem
  • praxe v oblasti prodeje, zákaznického servisu nebo logistiky
  • znalost AJ na velmi dobré úrovni podmínkou, NJ výhodou
  • řidičský průkaz sk. B
  • výborné komunikační a organizační schopnosti
  • pečlivost, spolehlivost a odolnost vůči stresovým situacím

Nabízíme

  • flexibilní pracovní doba
  • 13. plat
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na penzijní připojištění, sport nebo kulturu
  • příspěvkové stravování
  • firemní akce pro zaměstnance
  • odměny za doporučení zaměstnance
Typ inzerátu: Nabídka
Obor: Administrativa
Vzdělání: SŠ s maturitou
Plat: 25000 - 35000 Kč
Město: Břeclav
Kraj: Jihomoravský
Okres: Břeclav
Kontaktní osoba: Lenka Henzlová
Telefon: 720 077 356
Uložit kontakt do mobilu pomocí QR kódu.
Jobs Contact Consulting, s.r.o.

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG