Referent životního prostředí

POŽADAVKY: vzdělání VŠ v oblasti životního prostředí, zejména v oblasti ochrany ovzduší a odpadového hospodářství, předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., znalost problematiky a legislativy v oblasti životního prostředí, zejména znalosti v oblasti zákona o ochraně ovzduší č. 201/2012 Sb., zákona o odpadech č. 541/2020 Sb., správního řádu č. 500/2004 Sb., a souvisejících předpisů, schopnost samostatného rozhodování, dobré organizační a komunikační schopnosti při jednání s lidmi, velmi dobrá znalost práce s PC, dobrý písemný projev, bezúhonnost, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, spolehlivost, zdvořilost, ŘP sk. B (aktivní řidič), vítené předpoklady - zkoušky zvláštní odborné způsobilosti na úseku ochrany ovzduší a odpadového hospodářství, praxe v oboru, znalost informačního systému VERA, praxe ve veřejné správě POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou-zástup za MD a RD, nástup dle dohody, vhodné i pro absolventy, výkon státní správy na úseku ochrany ovzduší a odpadového hospodářství ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: plat dle předchozí praxe, po zkušební době osobní příplatek, možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje, pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna (sick day), příspěvek zaměstnavatele na stravování, možnost benefitů (příspěvek na kulturu, sport, karta MultiSport) KONTAKT: Hrozková Libuše Mgr. Dis., tel.: 544 121 130 Přihláška uchazeče (-ky) musí dle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb. obsahovat: jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče. K přihlášce uchazeč (-ka) doplní dle § 6 odst. 4 zákona č.312/2002 Sb. tyto doklady: strukturovaný životopis s akcentem na dosavadní praxi, doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání (ověřená kopie), výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíců Písemné přihlášky je nutno doručit do 4.7.2022 do 12 hodin na podatelnu MěÚ nebo na adresu: Město Slavkov u Brna, Mgr. Bohuslav Fiala, Palackého náměstí 260, 684 01 Slavkov u Brna. Informace k termínu výběrového řízení: uchazečům, kteří budou splňovat podmínky výběrového řízení, bude zaslána Pozvánka k výběrovému řízení na e-mail, který uchazeč uvede v přihlášce k výběrovému řízení. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu. Přihláška a další požadované dokumenty k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, čl. 13.

Požadujeme

  • Práce s PC - základní dovednosti PC
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Nabízíme

  • Dovolená navíc
  • benefity
Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: Město Slavkov u Brna
Obor: Bankovnictví a finanční služby
Profese: Ostatní úředníci
Vzdělání: VŠ (Bc.)
Pracovní poměr: Plný úvazek
Plat: 21260 - 31240 Kč
Město: Slavkov u Brna
Ulice: Palackého náměstí
Kraj: Jihomoravský
Okres: Vyškov
Telefon: 544 121 130
Uložit kontakt do mobilu pomocí QR kódu.

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG