REFERENT/REFERENTKA STRATEGICKÉHO ROZVOJE A KOORDINACE na Odboru rozvoje a investic

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemnice Magistrátu města Prostějova vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa na dobu určitou REFERENT/KA STRATEGICKÉHO ROZVOJE A KOORDINACE na Odboru rozvoje a investic Magistrátu města Prostějova Vznik pracovního poměru je podmíněn splněním předpokladů, kdy fyzická osoba: je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk Další požadavky: vysokoškolské vzdělání v oborech architektura, urbanismus, stavebnictví nebo zahradní architektura - podmínkou, zkušenost s projektováním v programu typu CAD - podmínkou, schopnost samostatné a tvůrčí práce - podmínkou, zkušenosti v oblasti regionálního rozvoje či strategického plánování - výhodou, zkušenosti v oblasti přípravy a plánování stavebních investic - výhodou, znalost města Prostějova - výhodou, korektní vystupování a jednání s lidmi, schopnost týmové práce, spolehlivost, flexibilita, znalost práce s PC (Word, Excel, nástroje GIS), řidičský průkaz skupiny B - výhodou Co nabízíme: příjemné pracovní prostředí, zajímavá pracovní náplň a možnost podílet se tvůrčím způsobem na rozvoji města, pružné rozvržení pracovní doby, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování formou stravovacích poukázek, příspěvek na penzijní připojištění, účast na vzdělávacích akcích (rozvoj odborných i měkkých dovedností), možnost čerpání příspěvku ze sociálního fondu Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče K přihlášce uchazeč připojí následující doklady: strukturovaný životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Nedoložení výše uvedených dokumentů je považováno za nesplnění formálních požadavků a je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení. Žadatel nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly. Přihlášku můžete doručit následovně: prostřednictvím podatelny Magistrátu města Prostějova na adrese nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01 nebo prostřednictvím pošty na adresu Magistrát města Prostějova, oddělení řízení lidských zdrojů, nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01 Obálka musí být vždy označena zn.: "VŘ - referent strategického rozvoje a koordinace ". Platové zařazení: 10. platová třída, dle příslušných platových předpisů Pracovní poměr: plný pracovní úvazek na dobu určitou (zástup za uvolnění pro výkon veřejné funkce) Místo výkonu práce: Prostějov Termín pro podání přihlášky: do 19.08.2020 Předpokládaný nástup: říjen 2020, příp. dle možností vybraného uchazeče Bližší informace o pracovním místě podá Ing. Václav Lužný, vedoucí oddělení rozvoje a investičních záměrů Odboru rozvoje a investic, tel. č. 582 329 701 nebo Mgr. Zdeňka Bendová, personalistka MMPv, tel. 582 329 162. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: Statutární město Prostějov
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Vzdělání: VŠ Bakalářské
Pracovní poměr: Pracovní poměr - plný úvazek
Plat: 31240 Kč
Město: Prostějov
Ulice: nám. T. G. Masaryka
Kraj: Olomoucký
Okres: Prostějov

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG