referent/referentka hospodaření s majetkem

Tajemník ÚMČ Brno-sever vyhlašuje v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení na místo úředníka/úřednice na dobu neurčitou: referent/referentka hospodaření s majetkem Místo výkonu práce: ÚMČ Brno-sever, Bratislavská 70, 601 47 Brno, a ostatní území města Brna Charakteristika pozice: • komplexní zajišťování správy majetku, zejména pronájmu a pachtu nemovitého majetku (příprava podkladů a projednání podmínek pronájmu/pachtu, zveřejňování záměrů pronájmu/pachtu, zpracování návrhů smluv a jejich evidence, kontrola užívání majetku, správa nájemného/pachtovného z nájemních/pachtovních smluv atd.) • příprava materiálů k nabytí majetku do vlastnictví města a svěření majetku města městské části • příprava materiálů pro zápis do katastru nemovitostí a pro řízení o pozemkových úpravách • realizace účetních operací v rámci své agendy • příprava oprav majetku a podkladů pro výběr dodavatelů a uzavírání smluv • zajišťování evidence a inventarizace majetku • vedení evidence dlouhodobého hmotného majetku města svěřeného městské části • sestavování plánů správy majetku podle propočtů, sumarizací, výsledků inventur a potřeb Platové podmínky: 9. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, další příplatky dle příslušných právních předpisů a zaměstnanecké benefity (25 dnů dovolené, 3 dny zdravotního volna, možnost práce z domova, příspěvek na stravování, ošatné ve výši 3.500 Kč ročně, osobní limit zaměstnance ve výši 8.000 Kč ročně na rekreaci, dopravu, kulturu, zájmovou činnost, jazykové vzdělávání, dioptrické brýle nebo kontaktní čočky apod.) Termín nástupu: dle dohody Požadavky: • minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou (nejlépe stavebního nebo ekonomického zaměření) • znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů • orientace v informacích a mapách katastru nemovitostí • uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook) • schopnost jednat s lidmi, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, ochota celoživotního vzdělávání Dále výhodou: • praxe ve veřejné správě • řidičský průkaz skupiny B Další předpoklady: • státní občanství ČR, nebo cizí státní občanství a trvalý pobyt v ČR • věk minimálně 18 let • svéprávnost • bezúhonnost • ovládání jednacího jazyka Písemné přihlášky zasílejte na adresu: statutární město Brno, Úřad městské části Brno-sever, personální oddělení, Bratislavská 70, 601 47 Brno (tel. 545 542 211) Bližší informace o druhu práce podá Ing. Petr Rizner, vedoucí odboru rozvoje, investic a majetku ÚMČ Brno-sever, tel. 607 903 061. Přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději 24.09.2020 do 12:00. odkaz: http://www.sever.brno.cz/uredni-deska/52-vyberova-rizeni.html

Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: Statutární město Brno
Obor: Administrativa
Profese: Asistent, asistentka
Vzdělání: SOU s maturitou
Pracovní poměr: Pracovní poměr - plný úvazek
Plat: 33130 Kč
Město: Brno
Ulice: Bratislavská
Kraj: Jihomoravský
Okres: Brno - město
Telefon: 607 903 061
Uložit kontakt do mobilu pomocí QR kódu.

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG