Referent/referentka Finančního odboru

činnosti na úseku pracovně právních vztahů • přihlášky, odhlášky ZP, OSSZ • znalost předpisů k odměňování • kompletní měsíční zpracování mezd • vedení mzdové agendy • zpracování potřebných dokladů pro zaměstnance • zpracování statistiky • podklady pro zdravotní pojišťovny, sociální zabezpečení, finanční úřad • roční zúčtování daní • zpracování ELDP • vedení, zpracování a výpočet srážek z platu zaměstnanců • personální agenda • administrativní práce • výkon činností na úseku finančního účetnictví, daní a poplatků Zaměstnanecké výhody - 5 týdnů dovolené, 4 dny zdravotního a sociálního volna (sick day), možnost dalšího vzdělávání, příspěvky dle zřízeného Sociální fondu. K přihlášce zájemce připojí následující doklady: • ověřenou kopii o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně další doklady prokazující odbornou vzdělanost • strukturovaný životopis zaměřený na průběh dosavadní praxe, popřípadě studia • výpis z evidence rejstříku trestů, ne starší 3 měsíců (popř. kopii žádosti o výpis) Způsob a místo doručení přihlášek: • Přihlášky s požadovanými doklady označené „VV – referent/ka FO – neotevírat“ doručte v zalepené obálce osobně na podatelnu Městského úřadu Osek nebo zašlete na adresu: Městský úřad Osek, Správní odbor, Zahradní 246, 417 05 Osek.

Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: Město Osek
Obor: Lidské zdroje
Profese: Personalista
Vzdělání: SOU s maturitou
Pracovní poměr: Plný úvazek
Plat: 18300 - 26830 Kč
Město: Osek
Ulice: Zahradní
Kraj: Ústecký
Okres: Teplice

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG