Referent/ka odbytu - back office - německý jazyk

Místo výkonu práce: Májová 23, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Pracovní doba: Po-Pá 7:30-16:00 h. Náplň práce: přijímáte a realizujete objednávky, objednáváte zboží a udržujete stav skladových zásob, organizujete mezinárodní dopravu a dopravu k zákazníkovi, pečujete o stávající a nové zákazníky v německy mluvících zemích, komunikujete se zákazníky (příjem a zpracování objednávek, tvorba podkladů, kontrola plateb, řešení reklamací), poskytujete informace týkající se zákazníků a jejich objednávek, zpracováváte obchodní administrativu (vkládáte informace a data do databází), realizujete obchodní kampaně, spolupracujete s oblastními zástupci a s dalšími složkami společnosti, udržujete chod kanceláře odbytu a navrhujete změny vedoucí k jeho zlepšení. Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání (ekonomické, obchodní, technické zaměření výhodou), velmi dobrá znalost NJ slovem i písmem (B2/C1), uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Outlook), komunikativnost, pečlivost, flexibilita. Nabízíme: možnost seberealizace, 25 dní dovolené, další firemní benefity, přátelské pracovní prostředí s neformální atmosférou. Kontakt pro zájemce: POUZE e-mailem.

Požadujeme

  • Práce s PC uživatelská znalost práce s PC
  • Práce s PC - internet a elektronická pošta Outlook

Nabízíme

  • Dovolená navíc
Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: HVG - Handels & Vertriebsgenossenschaft družstvo
Obor: Obchod
Profese: Obchodní referent
Vzdělání: SOU s maturitou
Pracovní poměr: Plný úvazek
Plat: 25000 Kč
Město: Cheb
Ulice: Májová
Kraj: Karlovarský
Okres: Cheb

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG