Referent/ka odbytu - back office - německý jazyk
Místo výkonu práce: Májová 23, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Pracovní doba: Po-Pá 7:30-16:00 h. Náplň práce: přijímáte a realizujete objednávky, objednáváte zboží a udržujete stav skladových zásob, organizujete mezinárodní dopravu a dopravu k zákazníkovi, pečujete o stávající a nové zákazníky v německy mluvících zemích, komunikujete se zákazníky (příjem a zpracování objednávek, tvorba podkladů, kontrola plateb, řešení reklamací), poskytujete informace týkající se zákazníků a jejich objednávek, zpracováváte obchodní administrativu (vkládáte informace a data do databází), realizujete obchodní kampaně, spolupracujete s oblastními zástupci a s dalšími složkami společnosti, udržujete chod kanceláře odbytu a navrhujete změny vedoucí k jeho zlepšení. Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání (ekonomické, obchodní, technické zaměření výhodou), velmi dobrá znalost NJ slovem i písmem (B2/C1), uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Outlook), komunikativnost, pečlivost, flexibilita. Nabízíme: možnost seberealizace, 25 dní dovolené, další firemní benefity, přátelské pracovní prostředí s neformální atmosférou. Kontakt pro zájemce: POUZE e-mailem.
Požadujeme
- Práce s PC uživatelská znalost práce s PC
- Práce s PC - internet a elektronická pošta Outlook
Nabízíme
- Dovolená navíc
Typ inzerátu: | Nabídka |
---|---|
Zaměstnavatel: | HVG - Handels & Vertriebsgenossenschaft družstvo |
Obor: | Obchod |
Profese: | Obchodní referent |
Vzdělání: | SOU s maturitou |
Pracovní poměr: | Plný úvazek |
Plat: | 25000 Kč |
Město: | Cheb |
Ulice: | Májová |
Kraj: | Karlovarský |
Okres: | Cheb |
QR kód inzerátu
Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.