Referent/ka back office (zákaznický servis)

Co Vás na uvedené pozici čeká a nemine? Příjem a zpracování objednávek od našich zákazníků. Péče o svěření zákazníky - řešení jejich objednávek, požadavků, apod. Příprava podkladů dle objednávek pro výroby. Plánování a kontrola importů zakázek. Práce s interním systémem K2 (znalost systému není nutnosti, rádi Vás zaučíme). Jak si Vás představujeme? Telefonáty a emaily v německém jazyce pro Vás nejsou problém. V komunikaci se zákazníky jste prostě jednička. Hledáme spolehlivou a zodpovědnou posilu týmu. Plusem je předchozí zkušenost v rámci zákaznického servisu nebo obdobném oboru (není to však podmínkou). A co bude odměnou za Vaši výbornou práci? Mzda (základní mzda + prémie), 13. mzda. Poukázky Flexi Pass (1x za 3 měsíce). Odpočinková zóna s ovocem a cukrovinkami. Příjemné venkovní posezení. Dotovaná strava - výběr z 5-ti jídel (cena: 30, - Kč). 20 dnů dovolené. 3 dny placeného volna navíc, tzv. sick days. Drobná pozornost k pracovním a životním výročím. Firemní akce. Kvalitní káva na pracovišti. Pevná pracovní doba od 7:00 do 15:30 hodin. Kontakt na tel. 518 321 223 od 7:00 do 15:30 hod, na mail: jobs@omnika.com

Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: OMNIKA, spol. s r.o.
Obor: Obchod
Profese: Obchodní referent
Vzdělání: SŠ s maturitou
Pracovní poměr: Plný úvazek
Plat: 27000 Kč
Město: Hodonín
Ulice: Pánov
Kraj: Jihomoravský
Okres: Hodonín

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG