Nastav si zdarma hlídacího psa HafANNa
Upozornění do e-mailu na nové
inzeráty z rubriky Nabídky práce
Náplň práce: Administrativní agenda - zpracování procesu objednávek zboží. Komunikace s dodavateli. Příprava produktů pro publikaci na webu. Tvorba textů k produktům. Administrace produktových fotografií. E-mailová komunikace s koncovými zákazníky (odpovědi na zákaznické dotazy…). Práce s reporty. Monitoring a rozšiřování produktového portfolia. Profil uchazeče: Velmi dobré komunikační a vyjednávací schopnosti. Velmi dobrá uživatelská znalost práce na PC (Excel, Outlook, Word, Internet). Výborná znalost ČJ (gramatika). Schopnost samostatného rozhodování a řešení problému. Orientace na detail, pečlivost a přesnost při zpracování agendy. Aktivní přístup a ochota zdokonalovat své znalosti a dovednosti. Praxe na obdobné pozici a orientace v e-commerce sféře vítána. Znalost informačního systému NAV výhodou - není podmínkou. Řidičský průkaz sk. B - výhodou. Nabízíme: Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou. Zázemí stabilní české společnosti. Příjemné pracovní prostředí, bezproblémové parkování. Motivační finanční ohodnocení, 5 týdnů dovolené, přísp. na stravování
Typ inzerátu: | Nabídka |
---|---|
Zaměstnavatel: | 4home, a.s. |
Obor: | Administrativa |
Profese: | Ostatní odborní pracovníci v administrativě |
Vzdělání: | SOU s maturitou |
Pracovní poměr: | Plný úvazek |
Plat: | 28000 Kč |
Město: | Hradec Králové |
Ulice: | Na Brně |
Kraj: | Královehradecký |
Okres: | Hradec Králové |
Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.
Upozornění do e-mailu na nové
inzeráty z rubriky Nabídky práce