Pracovník zákaznického servisu

Náplň: - Telefonická komunikace se zákazníky - očními optiky - Přijímání objednávek, konzultace a specifikace požadovaného zboží - Zadávání objednávek do interního objednávkového systému - Podpora zákazníků informacemi o produktech a jejich nejvhodnějším použití - Řešení námitek, potřeb požadavků a potíží zákazníků - Podpora zákazníků informacemi o produktech a jejich nejvhodnějším použití - Řešení námitek, potřeb požadavků a potíží zákazníků - Práce s objednávkovými a prodejními elektronickými aplikacemi, podpora zákazníků v jejich používání - Příprava zakázek k dalšímu zpracování v jiných odděleních Požadavky: SŠ AJ výhodou Praxe v chodu zákaznického servisu nebo centra Komunikativnost, schopnost navazování kontaktů Schopnost vedení obchodního rozhovoru po telefonu Spolehlivost, solidní vystupování, schopnost samostatné i týmové práce Možnost práce v odpoledních hodinách Uživatelská znalost MS Office Nabízíme: Zajímavá a samostatná práce Zázemí nadnárodní společnosti Možnost osobního i profesního rozvoje Příjemné pracovní prostředí a adekvátní ohodnocení kontakt: telefonicky, emailem

Požadujeme

  • Práce s PC - základní dovednosti PC
  • Práce s PC - textový editor (Word)
  • Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: HOYA Lens CZ a.s.
Obor: Zákaznický servis
Profese: Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Vzdělání: SOU s maturitou
Pracovní poměr: Plný úvazek
Plat: 20000 Kč
Město: Turnov
Ulice: Antonína Dvořáka
Kraj: Liberecký
Okres: Semily

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG