Operátor/operátorka call centra

Kontakt telefonicky nebo e-mailem personalistika@logex.cz . Požadujeme: - praxe v call centru nebo jiné firmě zabývajícím se aktivním telefoningem - chuť aktivně telefonovat - pracovitost, vytrvalost a odhodlání - obchodního ducha - analytické myšlení - ochotu učit se novým věcem - výborné komunikační dovednosti - dobrou znalost práce na PC (práce s databázemi) Velkou výhodou je: - znalost prodejních strategií a psychologie prodeje - praxe v callcentru nebo v prodeji Nabízíme: - zázemí úspěšné, rostoucí společnosti, jistotu práce na HPP - příležitosti pro vzdělávání a profesní rozvoj - stravenky, individuální motivační příspěvky - individuální motivační příspěvky - ovoce a kvalitní káva na pracovišti, firemní dary (ke svatbě, narození dítěte, ..) - firemní akce.

Jejda, tento inzerát už není platný, ale mrkněte na některý jiný, podobný.

UIG