Office manager - asistentka

Kontakt: Bieganski Marek, tel.: 723 582 667, e-mail: hr@medipersonal.ch Náplň práce: • Administrativní práce dle zadání • Sjednávání schůzek • Vyřizování telefonických hovorů Potřebujete: • Znalost německého jazyka alespoň (mírně pokročilé) úrovně - B1 • Znalost MS Office (Excel, Word, Outlook, atd.) • Pečlivost • Spolehlivost • Samostatný přístup k práci • Loajalitu • Ochotu se rozvíjet • Dobré komunikační schopnosti U nás získáte: • Nestereotypní práci pro dynamicky rostoucí firmu s hlavním sídlem ve Švýcarsku • Služební cesty • Možnost pracovního růstu • Skvělý kolektiv po celé Evropě • Možnost služebního ubytování v Karlových Varech • V případě oboustranné spokojenosti smlouvu na dobu neurčitou

Požadujeme

  • Práce s PC

Nabízíme

  • Ubytování
  • Jiné výhody
Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: SWISS PERSONAL s.r.o.
Obor: Administrativa
Profese: Sekretářka, sekretář
Vzdělání: Základní + praktická škola
Pracovní poměr: Plný úvazek
Plat: 20000 - 30000 Kč
Město: Karlovy Vary
Kraj: Karlovarský
Okres: Karlovy Vary

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG