Obchodní asistenti

Pro naši pobočku v Rakovníku hledáme obchodního asistenta. Pracovní doba od 8:00 do 16:30 hod. Náplň práce: prodej služeb webových aplikací, péče o svěřené portfolio klientů, prohlubování spolupráce a budování obchodních vztahů s klienty, analýza trhu a pravidelný reporting, spolupráce v týmu obchodníků. Požadujeme: profesionální vystupování a schopnost zaujmout klienta, výborné komunikační, prezentační a organizační dovednosti, cílevědomost, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, cit pro obchod, orientaci na klienta, pozitivní přístup k práci, chuť učit se a rozvíjet, uživatelská znalost práce na PC, řidičský průkaz sk. B, zájem o techniku, PC, mobilní aplikace. Výhodou je AJ na dobré komunikativní úrovni (mateřská společnost v zahraničí). Nabízíme: práci na HPP, zajímavou tvůrčí a motivující práci v týmu aktivních, příjemných a schopných lidí, zaškolení v našem oboru a práce v týmu, který rád poradí a pomůže, stabilní platové ohodnocení s možností růstu, příležitost uplatnit a rozvíjet své dovednosti, notebook, mobilní telefon, hlasové volání po ČR do všech sítí zdarma, 5 GB dat mobilní internet, ročně 20 dní řádné dovolené + 3 dny sick day. Nástup ihned nebo dohodou Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: e-mailem admin.podpora@ecofleet.cz

Požadujeme

  • Práce s PC
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: Ecofleet CZ s.r.o.
Obor: Administrativa
Profese: Ostatní odborní pracovníci v administrativě
Vzdělání: SŠ s maturitou
Pracovní poměr: Plný úvazek
Plat: 25000 Kč
Město: Rakovník
Ulice: Kuštova
Kraj: Středočeský
Okres: Rakovník

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG