Obchod Pokladní

Pokladníci v prodejnách Administrativní pracovník/ce, pokladní. Požadované vzdělání: úso (vyučení s maturitou). Turnusové služby, úvazek: . Mzda min. 18000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Nejúspěšnější společnost na trhu s elektrospotřebiči hledá pro svoji prodejnu v Českých Budějovicích schopné a ambiciózní pracovníky na pozici: , , ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE / POKLADNÍ , , Náplň práce: , * markování zboží na pokladně , * sjednávání splátkových smluv , * administrativa spojená s chodem prodejny (pošta, tisk cenovek, vedení dokumentace prodejny) , * doplňkový prodej , , Požadujeme: , * SŠ vzdělání s maturitou nebo 3 roky praxe se sepisováním splátkových smluv , * znalost práce na PC , * komunikační schopnosti a příjemné vystupování , * orientaci na zákazníka , * zodpovědnost , * trestní bezúhonnost , , Nabízíme: , * zázemí silné české společnosti , * propracovaný systém zaškolení , * možnost osobního a profesního růstu , * možnost nástupu IHNED, , V případě zájmu zasílejte životopisy na email: sp04.hr@okaycz.eu . Pracoviště: Okay s.r.o. - české budějovice, suchomelská 533/2, české budějovice 3, 370 10 české budějovice 1, Suchomelská, č.p. 533, 370 10 České Budějovice 10. Informace: Radka Pospíšilová, +420 724 661 593.

Typ inzerátu: Nabídka
Obor: Obchod
Profese: Pokladní
Vzdělání: SOU s maturitou
Práce pro ZPS: Ne
Plat: 18000 Kč
Město: České Budějovice
Ulice: Suchomelská
Kraj: Jihočeský
Okres: České Budějovice

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.