manažer zákaznického servisu
Pracovní náplň: Každodenní komunikace s českými a zahraničními zákazníky Příjem zákaznických objednávek a jejich zadávání do ERP systému Vystavování cenových nabídek pro zákazníky Tvorba a aktualizace krátkodobých a dlouhodobých prodejních výhledů Tvorba podkladů pro kalkulace prodejních cen, jednání o prodejních cenách Sestavovaní a vyhodnocování obchodních KPI Spoluprác se všemi oddělením napříč společností Řešení Ad-hoc úkolů Účast na zahraničních služebních cestách Požadujeme: VŠ, SŠ, ekonomický/obchodní směr výhodou Výbornou znalost anglického jazyka vzhledem ke každodenní ústní i písemné komunikaci Všeobecný ekonomický přehled, orientaci v obchodním prostředí Dobrou znalost nástrojů MS Office, zejména MS Excel a MS Outlook Přirozenou autoritu, přesvědčivý ústní a písemný projev, "pro zákaznický" přístup Ochotu učit se novým věcem, schopnost rozlišit priority, samostatnost Nabízíme: dobré platové podmínky a firemní benefity, 25 dnů dovolené, dotované stravování příspěvek na pohybové aktivity dětí, perspektivní práce v rozvíjející se zahraniční společnosti, odborné zaškoleníPříjemné pracovní prostředí
Typ inzerátu: | Nabídka |
---|---|
Zaměstnavatel: | Gaudlitz Precision s.r.o. |
Obor: | Obchod |
Profese: | Obchodní referent |
Vzdělání: | SOU s maturitou |
Pracovní poměr: | Plný úvazek |
Plat: | 28000 Kč |
Město: | Dačice |
Ulice: | Učňovská |
Kraj: | Jihočeský |
Okres: | Jindřichův Hradec |
QR kód inzerátu
Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.