Konzultant pro Remote spolupráci (50 - 75.000 Kč)

Baví Vás monitorování, řešení chyb a každoroční aktualizace? Na této pozici budete součástí oddělení IT a digitalizace, která je zodpovědné za operační podporu aplikací pro nákup od objednání po zaplacení. Náplň práce: Budete podpora pro rozvoj skupinových aplikací pro nákup (přizpůsobení aplikace, monitorování řešení, řešení chyb, každoroční aktualizace)., Budete spolupráce s externími dodavateli., Budete podpora klíčových uživatelů ITSM (správa incidentů a změn)., Budete spolupracovat na mezinárodních projektech a nasazení aplikací pro nákup., Budete zajišťovat testování systému a vedení dokumentace..

Požadujeme

  • Znalost SAP R/3
  • 2 roky pracovních zkušeností na podobné pozici.
  • Velmi dobrá znalost angličtiny a vynikající komunikační dovednosti.
  • Silná orientace na služby a zákazníky.

Nabízíme

  • Remote spolupráce.
  • Denní komunikace v angličtině.
  • Balíček benefitů: 5 týdnů dovolené, 13. plat, multisportovní karta za 250 Kč, příspěvek na oběd přímo ke mzdě, kavárna nabízející výhody dle vlastního výběru, měsíční příspěvky na penzijní pojištění ve výši 1 500 Kč atd.
Typ inzerátu: Nabídka
Obor: Bankovnictví a finanční služby
Vzdělání: SŠ s maturitou
Plat: 50000 - 75000 Kč
Město: Plzeň
Kraj: Plzeňský
Okres: Plzeň
Kontaktní osoba: Nikola Opletalová
Telefon: 722 926 479
Uložit kontakt do mobilu pomocí QR kódu.
Jobs Contact Personal, s.r.o.

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG