Konzultant pro Remote spolupráci (50 - 75.000 Kč)
Baví Vás monitorování, řešení chyb a každoroční aktualizace? Na této pozici budete součástí oddělení IT a digitalizace, která je zodpovědné za operační podporu aplikací pro nákup od objednání po zaplacení. Náplň práce: Budete podpora pro rozvoj skupinových aplikací pro nákup (přizpůsobení aplikace, monitorování řešení, řešení chyb, každoroční aktualizace)., Budete spolupráce s externími dodavateli., Budete podpora klíčových uživatelů ITSM (správa incidentů a změn)., Budete spolupracovat na mezinárodních projektech a nasazení aplikací pro nákup., Budete zajišťovat testování systému a vedení dokumentace..
Požadujeme
- Znalost SAP R/3
- 2 roky pracovních zkušeností na podobné pozici.
- Velmi dobrá znalost angličtiny a vynikající komunikační dovednosti.
- Silná orientace na služby a zákazníky.
Nabízíme
- Remote spolupráce.
- Denní komunikace v angličtině.
- Balíček benefitů: 5 týdnů dovolené, 13. plat, multisportovní karta za 250 Kč, příspěvek na oběd přímo ke mzdě, kavárna nabízející výhody dle vlastního výběru, měsíční příspěvky na penzijní pojištění ve výši 1 500 Kč atd.
Typ inzerátu: | Nabídka |
---|---|
Obor: | Bankovnictví a finanční služby |
Vzdělání: | SŠ s maturitou |
Plat: | 50000 - 75000 Kč |
Město: | Plzeň |
Kraj: | Plzeňský |
Okres: | Plzeň |

QR kód inzerátu
Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.