Informační technologie Správce informačního

Technici provozu informačních a komunikačních technologií, technici programátoři Odborný referent / vrchní referent - informatik. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 1 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: ODBORNÝ REFERENT / VRCHNÍ REFERENT - INFORMATIK Katastrálního pracoviště Valašské Meziříčí, Ředitel Katastrálního úřadu pro Zlínský kraj, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon"), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo odborný referent / vrchní referent - informatik Katastrálního pracoviště Valašské Meziříčí v oboru služby " 36. Informační a komunikační technologie" a "70. Zeměměřictví a katastr nemovitostí". Místem výkonu služby je Valašské Meziříčí. , POŽADAVKY: občan, který dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona], tj. středního vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyššího odborného vzdělání;, ostatní požadavky naleznete na: http://www.cuzk.cz/ Volna-mista.aspx, NÁPLŇ PRÁCE: samostatné zajišťování úkolů správce informačních systémů veřejné správy, zajišťování přístupových práv konkrétních uživatelů pro vstup do informačních systémů, zajišťování náročnějších činností souvisejících s digitalizací dokumentů a jejich dalším zpracováním, realizace rozhodnutí administrátorů vyšších úrovní, spolupráce při zajišťování základních funkcí systémového managementu, příprava podkladů pro podporu externích uživatelů údajů katastru, zajišťování činností spojených s obnovou katastrálního operátu, včetně zjišťování průběhu hranic a revizí katastru nemovitostí, poskytování údajů z katastru nemovitostí ve formě veřejných listin nebo ve formě, která nemá povahu veřejných listin a počítačových souborů s údaji katastru nemovitostí na technických nosičích dat., NABÍZÍME: Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů do 9. platové třídy. , PRVNÍ KONTAKT: Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo (dále jen "žádost") podané ve lhůtě do 30. června 2017, tj. v této lhůtě zaslané služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Katastrální úřad pro Zlínský kraj, třída Tomáše Bati 1565, 760 96 Zlín, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu (ku.zlin@cuzk.cz ) nebo prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: vhhadp5). , Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy "Neotvírat" a slovy "Výběrové řízení na služební místo odborný referent / vrchní referent - informatik Katastrálního pracoviště Valašské Meziříčí"., K žádosti dále žadatel přiloží: a) strukturovaný profesní životopis, b) motivační dopis. , Bližší informace poskytne: Vedoucí personálního oddělení Katastrálního úřadu pro Zlínský kraj Ing. Jarmila Čepelová, e-mail: jarmila.cepelova@cuzk.cz , tel.: 577 577 766. , , Úplné znění tohoto volného místa naleznete na: http://www.cuzk.cz/ Volna-mista.aspx , (PDF odborný referent / vrchní referent – informatik Katastrálního pracoviště Valašské Meziříčí ). Pracoviště: Katastrální úřad pro zlínský kraj, katastrální pracoviště valašské meziříčí, 40.pluku, č.p. 1351, 757 01 Valašské Meziříčí 1. Informace: Jarmila Čepelová, +420 577 577 766.

Typ inzerátu: Nabídka
Obor: Informační technologie
Profese: Správce informačního systému
Vzdělání: SOU s maturitou
Práce pro ZPS: Ne
Plat: 1 Kč
Město: Valašské Meziříčí
Ulice: 40.pluku
Kraj: Zlínský
Okres: Vsetín

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.