GL/INTERCOMPANY ACCOUNTANT with flexible working hours for IT company

Regular month end closing activities: cost and revenue accruals/deferrals, recoding, cost allocation,  various adjustments. General Ledger accounts reconciliations. Recurring and ad hoc journal entries to keep accurate accounting records. Pre-Billing initiations. Various reports distribution – e.g. P/L reports, Labor reports, Expense reports, CAPEX. Purchase orders review and Financial approving. Invoice approval. Clearing of transactions on BS accounts on a monthly basis. Identifying and suggesting process improvement opportunities. Complying internal policies and procedures (SOX, Segregation of duties, etc.). Supporting internal and external audits as requested. Taking full ownership and responsibility for the tasks assigned. Cooperating with internal stakeholders, Industry Vertical and Business Partners. Maintaining up to date process documentation.

Nabízíme

  • Multucultural, stable and very friendly working environment.
  • Internal language university.
  • Flexible working hours.
  • 25 days vacation.
  • Meal vouchers.
  • Free bavarages.
  • Kafeteria system - 3% every month from your gross salary.
  • Travel insurance products.
  • Mobility program for internal employess.

Požadujeme

  • Finance / Accounting / Economics or Business Administration degree is preferred.
  • Bookkeeping or accounting experience (GL, AP, AR or fixed assets).
  • MS Office skills, specifically Excel.
  • Excellent verbal and written communication skills in English.
  • Good Customer Service skills and client-focus attitude.
  • Good analytical and problem solving skills, attention to detail.
Typ inzerátu: Nabídka
Obor: Administrativa
Pracovní poměr: Plný úvazek
Lokalita: Hlavní město Praha
Město: Prague - Pankrac
Kraj: Praha
Okres: Praha 4

ManpowerGroup s.r.o.

Kontaktní osoba: Ing. Pavlína Tlášková
Telefon: 777 033 936
Uložit kontakt do mobilu pomocí QR kódu.

ManpowerGroup s.r.o.

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měníme lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život. Zpěváci, herci nebo sportovci mají své manažery, protože se chtějí stoprocentně soustředit na to, aby co nejlépe dělali svou práci, a ne na to, aby si ji hledali. Co kdybyste se na chvíli stali světovou rockstar a nechali se námi hýčkat!

Máme pro vás dobrou zprávu: nebude vás to stát ani korunu.

Nebereme si žádné poplatky a “provize” z mezd a veškeré poradenství poskytujeme uchazečům o práci zdarma.

Jako největší personální agentura v ČR, najdeme ročně práci pro 24.000 lidí. Naši personalisté sice vystupují na jedné straně jako hodnotitelé, na straně druhé ale působí zároveň v roli vašeho poradce. Dokáží vám poradit, jaké jsou vaše možnosti na trhu práce, jak můžete napsat, případně lépe upravit profesní životopis, jak vylepšit vaši celkovou prezentaci nebo vhodněji formulovat odpovědi na otázky, na které se vás mohou při pohovoru ptát.

Ať jste kdokoli, postaráme se o vás.

Tak se u nás zastavte na kafe a popovídáme si o Vaší nové kariéře.

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.