finanční účetní
vedení účetnictví účetní jednotky, koordinace účtování o stavu, pohybu a rozdílu majetku a závazků, o nákladech a výnosech, o výdajích a příjmech a o výsledku hospodaření včetně sestavování účetní závěrky a vedení účetních knih, administrativa spojená s chodem ekonom. úseku, zajišťování a zadávání údajů v rámci sestavování výkazů organizace, evidence a kontrola smluvních dokumentů a licencí, úzká spolupráce s jednotlivými službami organizace a úseky, práce se spisovou službou a datovou schránkou, archivace a skartace dokumentů, běžná administrativní práce, vzdělání s maturitní zkouškou (výhodou ekonom. směr), samostatnost, pečlivost, přesnost, dobré organizační a komunikační dovednosti, flexibilita, dobrá znalost PC (Word, Excel), ŘP "B", motivační dopis, profesní životopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání na e-mail do 15. 5. 2022 - výběrové řízení
Požadujeme
- Práce s PC
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Typ inzerátu: | Nabídka |
---|---|
Zaměstnavatel: | Sociální služby Uherské Hradiště, příspěvková organizace |
Obor: | Administrativa |
Profese: | Administrativní pracovník |
Vzdělání: | SOU s maturitou |
Pracovní poměr: | Plný úvazek |
Plat: | 19730 - 28920 Kč |
Město: | Uherské Hradiště |
Ulice: | Štěpnická |
Kraj: | Zlínský |
Okres: | Uherské Hradiště |
QR kód inzerátu
Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.