Fakturant/ka - administrativní pracovník/ce

Náplň práce: - vystavování a vkládání objednávek, faktur, pokladních dokladů atd. - výkazy pro Intrastat, výkazy pro EKO-KOM - skladové pohyby - příjem, výdej - hmotná zodpovědnost pokladny - komunikace se zákazníky a zpracování jejich poptávek - administrativní práce, zajištění dodávek zboží - práce s PC - Word, Excel, Pohoda Od ideálního kandidáta očekáváme: - NUTNÁ ZNALOST ÚČETNÍHO PROGRAMU POHODA , SKLADOVÝCH POHYBŮ - nutná znalost uživatelské práce na PC - dovednost písemné a telefonické komunikace - ochotu pracovat v kolektivu a učit se novým věcem - vstřícné a příjemné vystupování, - loajalitu a časovou flexibilitu, Pracovní doba pondělí - čtvrtek 8-16:30, pátek 8-15. Zaujala Vás naše nabídka? Pokud ano, pošlete nám svůj životopis na email: v.nemcikova@honter.cz

Požadujeme

  • Práce s PC

Nabízíme

  • dle přání zaměstnance a dohody se zamestnavatelem
Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: HONTER CZ s.r.o.
Obor: Bankovnictví a finanční služby
Profese: Fakturant
Vzdělání: SŠ s maturitou
Pracovní poměr: Plný úvazek
Plat: 25000 - 35000 Kč
Město: Zábřeh
Ulice: Na Křtaltě
Kraj: Olomoucký
Okres: Šumperk

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG