Fakturant/ka - administrativní pracovník/ce
Náplň práce: - vystavování a vkládání objednávek, faktur, pokladních dokladů atd. - výkazy pro Intrastat, výkazy pro EKO-KOM - skladové pohyby - příjem, výdej - hmotná zodpovědnost pokladny - komunikace se zákazníky a zpracování jejich poptávek - administrativní práce, zajištění dodávek zboží - práce s PC - Word, Excel, Pohoda Od ideálního kandidáta očekáváme: - NUTNÁ ZNALOST ÚČETNÍHO PROGRAMU POHODA , SKLADOVÝCH POHYBŮ - nutná znalost uživatelské práce na PC - dovednost písemné a telefonické komunikace - ochotu pracovat v kolektivu a učit se novým věcem - vstřícné a příjemné vystupování, - loajalitu a časovou flexibilitu, Pracovní doba pondělí - čtvrtek 8-16:30, pátek 8-15. Zaujala Vás naše nabídka? Pokud ano, pošlete nám svůj životopis na email: v.nemcikova@honter.cz
Požadujeme
- Práce s PC
Nabízíme
- dle přání zaměstnance a dohody se zamestnavatelem
Typ inzerátu: | Nabídka |
---|---|
Zaměstnavatel: | HONTER CZ s.r.o. |
Obor: | Bankovnictví a finanční služby |
Profese: | Fakturant |
Vzdělání: | SŠ s maturitou |
Pracovní poměr: | Plný úvazek |
Plat: | 25000 - 35000 Kč |
Město: | Zábřeh |
Ulice: | Na Křtaltě |
Kraj: | Olomoucký |
Okres: | Šumperk |
QR kód inzerátu
Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.