Bankovnictví a finanční služby Specialista financí

Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky Referent/ka ekonomického oddělení. Požadované vzdělání: úsv. Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 15800 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Zástup za rodičovskou dovolenou. , Náplň práce: Administrativní podpora ekonomického oddělení, fakturace, zpracování smluv (DPP, DPČ, nájemní smlouvy apod.), spolupráce s organizacemi zastupující autory, ČSÚ, ÚP apod.; příprava ekonom. podkladů, práce v účetním softwaru Pohoda, vedení agendy pošty, evidence a archivace obchodní dokumentace apod., , Požadavky: Orientace v Zákoníku práce a Občanském zákoníku, znalost práce na PC - MS Office podmínkou, praxe na obdobné pozici výhodou, dobrá orientace v ekonomické oblasti vč. znalosti programu Pohoda. Organizační schopnosti, samostatnost a flexibilita při hledání řešení. Vysoké pracovní nasazení a schopnost práce v týmu. Velmi dobré komunikační schopnosti, zodpovědnost a loajalita., Prac. doba mezi 7 - 8 hod, ukončení 14:30 - 15:30 hod., Nabízíme: Zázemí stabilního zaměstnavatele, práci v atraktivním uměleckém prostředí, 5 týdnů dovolené, prémie a odměny, příspěvek na stravování, zaměstnanecké zvýhodněné vstupné, , třináctý plat. Kontakt: zašlete strukturovaný životopis + motivační dopis.. Pracoviště: Divadlo šumperk, s.r.o., Komenského, ďż˝.p. 312, 787 01 Šumperk 1. Informace: Lenka Hanousková, +420 583 214 061.

Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: Divadlo Šumperk, s.r.o.
Obor: Bankovnictví a finanční služby
Profese: Specialista financí
Vzdělání: SOU s maturitou
Pracovní poměr: Částečný úvazek
Práce pro ZPS: Ne
Plat: 15800 Kč
Město: Šumperk
Ulice: Komenského
Kraj: Olomoucký
Okres: Šumperk

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.