Bankovnictví a finanční služby Ostatní úředníci

Ostatní úředníci jinde neuvedení Finanční referent/referentka odboru projektového managementu a rozvoje. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 18230 kč, mzda max. 27420 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa referent/referentka odboru projektového managementu a rozvoje., , Druh práce: finanční referent/referentka odboru projektového managementu a rozvoje, Platová třída: 9, Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb, Termín nástupu: 1. března 2019 nebo dle dohody, Pracovní poměr: na dobu neurčitou, Pracovní doba: Po+ St (7:30-17:00 h), Út+ Čt+ Pá (6:30-14:00 h - pružná pracovní doba)., , Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.:, - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR, - věk minimálně 18 let, - způsobilost k právním úkonům, - bezúhonnost, - ovládání jednacího jazyka., , Minimální požadavky úřadu:, - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, - dobré komunikační schopnosti, - rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, - znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a doplňků, - znalost vyhlášky č. 323/2002 Sb., o rozpočtové skladbě ve znění pozdějších změn, - dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet), - řidičské oprávnění skupiny B., , Výhodou:, - praxe v územní samosprávě nebo státní správě, - znalost účetnictví obcí, - základní znalost problematiky účtování dotací., , Nabízíme:, - odborné vedení v adaptačním procesu, - pět týdnů dovolené, - pružná pracovní doba, - zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km, - profesní růst a prohlubování znalostí, - týmová práce, - možnost získání služebního bytu., , Výčet dokladů, které je nutné předložit:, - vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici v podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz), - strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání., , Lhůta pro podání přihlášek: do 23. ledna 2019 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny., , Bližší informace o pracovním místě lze získat u vedoucí odboru projektového managementu a rozvoje Ing. Jany Krejsové, tel. 354 440 681, e-mail krejsova@cheb.cz ., , Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 20 Cheb., , Termín pohovoru s uchazeči: 30. ledna 2019 (místo a čas budou upřesněny telefonicky)., , Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.. Pracoviště: Město cheb -007, 350 02 Cheb 2. Informace: Jana Krejsová, +420 354 440 681.

Typ inzerátu: Nabídka
Obor: Bankovnictví a finanční služby
Profese: Ostatní úředníci
Vzdělání: SOU s maturitou
Práce pro ZPS: Ne
Plat: 18230 - 27420 Kč
Město: Cheb
Kraj: Karlovarský
Okres: Cheb

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.