Bankovnictví a finanční služby Ostatní úředníci

Ostatní úředníci jinde neuvedení REFERENT/KA ODBORU VNITŘNÍCH VĚCÍ. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 16800 kč, mzda max. 25330 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Nástup možný ihned., Popis činnosti:, Zajišťování specializované organizační a koordinační činnosti na úseku sekretariátu místostarostky a tajemníka. Zajišťování porad vedoucích odborů, vyhotovování zápisů z těchto porad, organizování časového rozvrhu místostarostky a tajemníka MěÚ, příprava podkladů pro jednání místostarostky a tajemníka s jinými subjekty. Organizační zajištění zasedání zastupitelstva města, pořizování a zpracování zápisu a usnesení ze zasedání zastupitelstva města. Kompletování plnění úkolů jednotlivých odborů a interním auditem v rámci usnesení rady města, zastupitelstva města, vedení města a v rámci zápisů osadních výborů zastupitelstva města a zpracovávání materiálů do orgánů města. Výkon funkce dispečinku vozidel města., Jiné požadavky: - vysoké pracovní nasazení, , - dobré komunikační a organizační schopnosti, , - příjemné vystupování, , - dobrá znalost práce na PC, , - znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů výhodou, , - praxe v dané oblasti výhodou, , - řidičský průkaz B výhodou. , Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti: , - přesné označení výběrového řízení, , - jméno, příjmení a titul uchazeče, , - datum a místo narození uchazeče, , - státní příslušnost uchazeče, , - místo trvalého pobytu uchazeče, , - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana, , - datum a podpis uchazeče, , - kontaktní telefonní číslo. , Požadované doklady: - profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech, , - výpis z evidence Rejstříků trestů ne starší 3 měsíce, cizí státní příslušník též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem: pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, , - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. , Na obálku uveďte „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ a označte číslem výběrového řízení., Přihlášku a výše uvedené přílohy zašlete na adresu: , Městský úřad Hlučín, Dagmar Suchánková, Mírové náměstí 23, 748 01 Hlučín., Lhůta pro podání přihlášky včetně příloh poštou: do 12.12.2018 (k tomuto datu musí být přihláška doručena), v případě doručení na podatelnu MěÚ Hlučín: do 12.12.2018 do 10:00 hod., Přihlášky přijímáme pouze písemnou formou v listinné podobě. , Výběrové řízení se bude konat ve středu dne 19.12.2018 od 8:00 hod. v zasedací místnosti budovy „C“ MěÚ Hlučín.. Pracoviště: Město hlučín, Mírové náměstí, č.p. 24, 748 01 Hlučín. Informace: Dagmar Suchánková, +420 595 020 223.

Jejda, tento inzerát už není platný, ale mrkněte na některý jiný, podobný.