Asistent/ka zákaznického oddělení
Náplň práce: - podpora zákaznického oddělení - zpracování zakázek (objednávek), fakturace, logistika - ČR i zahraničí - komunikace s obchodním oddělením, podpora prodeje - reporting, statistiky, zpracování dokladů Požadujeme: - znalost angličtiny nutností (každodenní komunikace se zákazníky), další jazyk výhodou (komunikativní němčina velkou výhodou) - dobrá znalost práce s PC, MS Windows a MS Office - znalost zpracování objednávek a fakturace v účetním programu výhodou - zodpovědnost, samostatnost, pečlivost - minimálně SŠ vzdělání Nabízíme: - práci v rostoucí výrobní a obchodní společnosti - motivující finanční ohodnocení - dle zkušeností a po zapracování až 50.000, - vč. pohyblivé složky - pestrou a zajímavou pracovní náplň - práci v malém, dynamickém týmu - dobré pracovní zázemí - příspěvek na dopravu - možnost platového i pracovního růstu - nástup ihned či dohodou Kontakt: telefonicky nebo e-mailem
Typ inzerátu: | Nabídka |
---|---|
Zaměstnavatel: | Evertile a.s. |
Obor: | Administrativa |
Profese: | Administrativní pracovník |
Vzdělání: | SŠ s maturitou |
Pracovní poměr: | Plný úvazek |
Plat: | 30000 - 45000 Kč |
Město: | Mšeno |
Ulice: | Hlovecká |
Kraj: | Středočeský |
Okres: | Mělník |
QR kód inzerátu
Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.