Asistent/ka zákaznického oddělení

Náplň práce: - podpora zákaznického oddělení - zpracování zakázek (objednávek), fakturace, logistika - ČR i zahraničí - komunikace s obchodním oddělením, podpora prodeje - reporting, statistiky, zpracování dokladů Požadujeme: - znalost angličtiny nutností (každodenní komunikace se zákazníky), další jazyk výhodou (komunikativní němčina velkou výhodou) - dobrá znalost práce s PC, MS Windows a MS Office - znalost zpracování objednávek a fakturace v účetním programu výhodou - zodpovědnost, samostatnost, pečlivost - minimálně SŠ vzdělání Nabízíme: - práci v rostoucí výrobní a obchodní společnosti - motivující finanční ohodnocení - dle zkušeností a po zapracování až 50.000, - vč. pohyblivé složky - pestrou a zajímavou pracovní náplň - práci v malém, dynamickém týmu - dobré pracovní zázemí - příspěvek na dopravu - možnost platového i pracovního růstu - nástup ihned či dohodou Kontakt: telefonicky nebo e-mailem

Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: Evertile a.s.
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Vzdělání: SŠ s maturitou
Pracovní poměr: Plný úvazek
Plat: 30000 - 45000 Kč
Město: Mšeno
Ulice: Hlovecká
Kraj: Středočeský
Okres: Mělník

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG