Asistent/ka obchodního oddělení s AJ
Požadujeme: - minimálně SŠ vzdělání, VŠ vzdělání výhodou, - znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni, - výborné komunikační dovednosti, organizační schopnosti, - časovou flexibilitu a schopnost pracovat v týmu, - znalost IS NAVISION výhodou. Náplň práce: - komunikace s obchodními zástupci a zákazníky, - zpracování nabídek a objednávek, - příprava kupních smluv a dalších podkladů, - fakturace. Nabízíme: - nástupní mzdu od 34 000 Kč, - 13. plat a 5 týdnů dovolené, - práci v úspěšné české společnosti, - náborový příspěvek, - roční příspěvek 6.000 Kč na penzijní připojištění nebo životní pojištění, - dotované závodní stravování, - výhodné telefonní tarify, - mobilní telefon. Telefonický kontakt viz výše Po - Pá - 7:00 - 16:00 hod. Životopisy posílejte na výše uvedený e-mail.