Asistent/ka obchodního ředitele

Náplň práce: - vedení zákaznické agendy - příprava schůzek obchodního ředitele a jednání se zákazníky (teritorium Německo) - zpracování zakázek (objednávek), fakturace, logistika - ČR i zahraničí - reporting, statistiky, zpracování dokladů - spolupráce s výrobním oddělením Požadujeme: - výborná znalost němčiny (minimálně B2) nutností (každodenní komunikace se zákazníky), znalost angličtiny alespoň B1 výhodou - dobrá znalost práce s PC, MS Windows a MS Office - zodpovědnost, samostatnost, pečlivost - minimálně SŠ vzdělání (nutná praxe na obdobné pozici) - časová flexibilita pro občasné pracovní cesty (Německo) Nabízíme: - práci v rostoucí výrobní a obchodní společnosti - motivující finanční ohodnocení - dle zkušeností a po zapracování až 50.000, - vč. pohyblivé složky - pestrou a zajímavou pracovní náplň - práci v malém, dynamickém týmu - dobré pracovní zázemí - příspěvek na dopravu - možnost platového i pracovního růstu - nástup ihned či dohodou Kontakt: telefonicky nebo e-mailem

Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: Evertile a.s.
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Vzdělání: SŠ s maturitou
Pracovní poměr: Plný úvazek
Plat: 35000 - 55000 Kč
Město: Mšeno
Ulice: Hlovecká
Kraj: Středočeský
Okres: Mělník

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG