Asistent/ka obchodního oddělení

Požadavky: - znalost českého jazyka - znalost anglického a ruského jazyka na komunikativní úrovni - praxe v oboru dopravy výhodou - uživatelskou znalost práce s PC (MS Office) - organizační dovednosti a být pečlivý/pečlivá - výborné komunikační dovednosti, schopnost otevřeně komunikovat a přizpůsobit se odlišným mentalitám - příjemné vystupování, spolehlivost a zodpovědnost - odolnost vůči stresu Náplň práce - zadávání přeprav do firemní databáze - příjem a zpracování objednávek - zpracování dokumentace k přepravám - každodenní kontakt se zákazníky, dopravci a zahraničními partnery - týmová spolupráce se všemi odděleními v rámci společnosti - aktivní zapojení do "prodeje" našich služeb

Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: GTL, spol. s.r.o
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Vzdělání: SOU s maturitou
Pracovní poměr: Plný úvazek
Plat: 25000 - 30000 Kč
Město: Nehvizdy
Ulice: Řecká
Kraj: Středočeský
Okres: Praha - východ

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG