Asistent/ka jednatele/personalista

místo výkonu práce : Krnov Co Vás čeká: o Organizace, plánování schůzek a přijímání návštěv o Zodpovědnost za správu kalendáře ředitele o Reporting a tvorba prezentací o Organizace meetingů a návštěv - booking hotelů, letenek aj. o Správa docházky, personalistika, správa datových schránek o Zodpovědnost za správu služebních telefonů a platebních karet o Evidence přijatých a vydaných faktur, evidence pošty Co potřebujete pro tuto práci: o SŠ vzdělání o Anglický jazyk slovem i písmem na komunikativní úrovni výhodou o Výborná znalost MS Office, zejména Powerpoint, Outlook a Excel, POHODA o Příjemné vystupování o Organizační schopnosti Co vám můžeme nabídnout? o motivační mzdové ohodnocení o dlouhodobý kontrakt o benefity: služební auto, telefon, notebook, možnost ubytování o podmínky pro váš profesní růst Hlásit se na e-mail info@tga-holding.cz Z : 7.5.2021

Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: TGA Facility s.r.o.
Obor: Lidské zdroje
Profese: Personalista
Vzdělání: SOU s maturitou
Pracovní poměr: Plný úvazek
Plat: 25000 Kč
Město: Krnov
Ulice: Čsl. armády
Kraj: Moravskoslezský
Okres: Bruntál

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG