asistent/ka jednatele

administrativní podpora a přímá spolupráce s jednatelem společnosti a obchod. oddělením, telefonická a e-mailová komunikace s dodavateli a odběrateli, zajišťování odborných administrativně technických prací, organizačních, provozních, administrativních záležitostí včetně chodu kanceláře, zápisy ze schůzek a porad, evidování plnění úkolů, příprava reportů a statistik, spolupráce při při přípravě cenových nabídek, prac. doba 7.00 - 15.30 hod., znalost AJ, samostatnost v řešení aktuálních úkolů, znalost PC (Word, Excel, Power Point, Internet), dobré komunikační a organizační schopnosti, aktivní přístup k práci, ochota učit se novým věcem, odolnost vůči stresu, příjemné vystupování, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, vstřícnost, diplomacie v jednání, ŘP "B", zázemí prosperující společnosti, příjemné prac. prostředí v mladém kolektivu, příspevek na stravování, životopis a motivační dopis na e-mail (do průvodního dopisu vložit souhlas se zpracováním osobních údajů: Odesláním a doručením životopisu souhlasím, aby společnost SUKOV s.r.o., IČ 01962485 zpracovávala mnou poskytnutá data obsažená v životopise pro účely a v rozsahu potřebném pro uskutečnění výběrového řízení)

Požadujeme

  • Práce s PC
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B

Nabízíme

  • Jiné výhody
Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: SUKOV s.r.o.
Obor: Administrativa
Profese: Asistent, asistentka
Vzdělání: ÚSV s maturitou
Pracovní poměr: Pracovní poměr - plný úvazek
Plat: 25000 Kč
Město: Huštěnovice
Kraj: Zlínský
Okres: Uherské Hradiště

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG