Asistent/ka
Budete organizovat kalendář členům nejužšího vedení firmy, domlouvat jejich schůzky a administrativně je podporovat. Budete se rovněž účastnit porad vedení a zapisovat je. V některých případech se budete účastnit i obchodních jednání na půdě společnosti a zapisovat je. Zde je potřebné, abyste byl/a případně schopen/na rozumět a zapisovat v Aj. Budete rovněž dbát na bezproblémový chod kanceláře, dotahovat úkoly do konce a včas. Pro tuto pozici nutně potřebujete: - zkušenost na obdobné pozici - dobrou znalost a aktivní užívání programů MS Office - umět psát všemi deseti - komunikativní znalost Aj - řidičský průkaz skupiny B - dobré vystupování a profesionální přístup Pokud budete úspěšní: - čeká na Vás práce pro evropskou jedničku ve svém oboru - zaškolení v adaptačním programu - odborný růst a osobnostní rozvoj, školení dle potřeby - dostanete motivující finanční ohodnocení včetně zaměstnaneckých výhod dle platné kolektivní smlouvy Způsob kontaktu: zasílat životopisy na e-mail.
Požadujeme
- Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Typ inzerátu: | Nabídka |
---|---|
Zaměstnavatel: | BONATRANS GROUP a.s. |
Obor: | Administrativa |
Profese: | Asistent, asistentka |
Vzdělání: | SŠ s maturitou |
Pracovní poměr: | Plný úvazek |
Plat: | 35000 - 45000 Kč |
Město: | Bohumín |
Ulice: | Revoluční |
Kraj: | Moravskoslezský |
Okres: | Karviná |
QR kód inzerátu
Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.