Administrativní pracovník/podpora prodeje dámských oděvů

Místo výkonu práce: Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: běžná všeobecná administrativa (pošta, objednávky, příjemky, faktury, komunikace…), sklad oděvů - zodpovědnost a péče o velkoobchodní zákazníky, o podnikovou prodejnu, cca 4x ročně účast na prodejní akci POŽADAVKY: spolehlivost a zodpovědnost, komunikativnost, organizační schopnosti, samostatnost, dobrý vztah k oděvům a módě, práce na PC na běžné úrovni - internet, elektr. pošta, Word, Excel…., zkušenosti se sociálními sítěmi a on-line prodejem výhodou, není podmínkou VÝHODY: pestrá, nejednostranná práce, vše zaučíme, samostatné plánování rozvržení vlastní práce, možnost sjednání zkráceného pracovního úvazku (dle vašich potřeb), možnost podílet se na vzniku nové kolekce, práce v malém kolektivu, možnost využití zvýhodněného mobilního tarifu, odměny dle výsledků ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: příspěvek na stravování, možnost zajištění dovážky obědů, odměny dle výsledků, možnost využití zvýhodněného mobilního tarifu Postup: kontaktovat nás můžete i na telefonním čísle Po-Pá od 6 do 14 hod. Životopisy, případně další informace zasílejte na uvedený e-mail, následně budete pozvání na osobní pohovor, nástup možný během prázdnin.

Jejda, tento inzerát už není platný, ale mrkněte na některý jiný, podobný.

UIG