Administrativní pracovník/ce - fakturant/ka
Do zavedené firmy zabývající se již 15let silniční nákladní dopravou hledáme kolegyni pro práci v kanceláři. Vaší náplní práce bude: - vystavování faktur - zpracování docházky - komunikace se zákazníky, řidiči - tvorba měsíčních reportů - zpracování objednávek - péče o firemní prostory (úklid) - obsluha kancelářské techniky (kopírování, tisk) - zajišťování kancelářských potřeb - služební pochůzky mimo kancelář (pošta) Požadavky: - uživatelskou znalost práce s PC (MS Office, email) - samostatnost - pečlivost - spolehlivost - zkušenosti s administrativou výhodou Životopisy zasílejte spolu s vaší aktuální fotografií na mjcargo@seznam.cz Způsob prvního kontaktu: e-mailem
Nabízíme
- Služební telefon
Typ inzerátu: | Nabídka |
---|---|
Zaměstnavatel: | MJ Cargo s.r.o. |
Obor: | Administrativa |
Profese: | Administrativní pracovník |
Vzdělání: | SOU s maturitou |
Pracovní poměr: | Plný úvazek |
Plat: | 23600 Kč |
Město: | Terezín |
Ulice: | Žižkova |
Kraj: | Ústecký |
Okres: | Litoměřice |
QR kód inzerátu
Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.