ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE - Kontakt: telefonicky (Po - Pá 10:00 - 17:00 hod,), e-mailem.

Náplň práce: vyhledávání a realizace objednávek, administrativní provozní činnost. Požadujeme: obchodní myšlení, samostatnost, spolehlivost, pracovní nasazení a orientace na výsledek, dobré komunikační a przentační schopnosti, středoškolské vzdělání, uživatelská znalost práce na PC, praxe na obdobné pozici 3 roky. Nabízíme: služební telefon, bonusy a benefity. Kontakt: telefonicky (Po - Pá 10:00 - 17:00 hod, ), e-mailem.

Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: TLCargo a.s.
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Vzdělání: SOU s maturitou
Pracovní poměr: Plný úvazek
Plat: 20000 - 25000 Kč
Město: Beroun
Ulice: Na Máchovně
Kraj: Středočeský
Okres: Beroun

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG