Administrativní pracovník/ce

Pracoviště: Vídeňská 676/7, Olomouc. Náplň práce: Práce spojená s pronájmem, realitní činností a správou vlastních nemovitostí. Komplexní zajištění chodu kanceláře a administrativy. Evidence účetních dokladů, komunikace s úřady, státní správou. Komunikace s hlavní účetní a účetní kanceláří. Dopisy, pošta, archivace. Komplexní asistence ředitele skupiny OH Capital, a.s. Příprava dokumentů pro vedoucí pracovníky v rámci společnosti ER a skupiny. Řízení týmu pracovníků – reality, pronájmy, správa budov. Aktivní komunikace s dodavateli, s klienty, nájemníky, komunikace s vedoucími pracovníky v rámci skupiny, řešení všech úkonů spojených s provozem. Samostatné plnění úkolů, delegování úkolů na podřízené pracovníky. Požadujeme: - Úplná znalost a bezvadná práce na PC – Word, excel, internet - Řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič - Bezvadná znalost účetní osnovy a ekonomiky společnosti - Znalosti oběhu dokumentů v kanceláři, pošta, dopisy, evidence - Zkušenost a kladný přístup pracovat v kolektivu, pod tlakem, asertivní jednání Benefity: - Příplatek 1.000, - Kč/měsíčně na dopravu do zaměstnání, pokud je bydliště mimo Olomouc - Firemní telefon s neomezeným tarifem, osobní počítač - Po zapracování firemní vozidlo i pro soukromé použití - Roční příplatek 2.500, -/rok na ošacení. Kontakt je možný POUZE emailem.

Požadujeme

  • Práce s PC
  • Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B
Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: ESPRIT Real, s.r.o.
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Vzdělání: SOU s maturitou
Pracovní poměr: Pracovní poměr - plný úvazek
Plat: 23000 Kč
Město: Olomouc
Ulice: Vídeňská
Kraj: Olomoucký
Okres: Olomouc

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG