Administrativní pracovník/ce

Životopis zasílejte na e-mail: munduchpavel@gmail.com Náplň práce: - realizace smluvených schůzek s našimi klienty, které zajišťuje centrála společnosti - spolupráce s analytickým oddělením - nastavení optimálního portfolia klienta - budování důvěrného vztahu s klientem Požadujeme: - ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání - minimálně maturita nebo praxe v oboru - pozitivní přístup k práci - ŘP skupiny B - licence PPZ od ČNB - výhodou - výborné komunikační dovednosti - uživatelskou znalost na PC Nabízíme: - zajištěnou klientelu callcentrem společnosti - zázemí pobočky a veškerý servis zdarma - pravidelná školení a workshopy - přátelský tým, který Ti se vším pomůže - pro šikovné poradce možnost kariérního růstu -příspěvky na osobní automobil -zvýhodněný telefonní tarif již od 150, -/měsíčně -firemní akce včetně dovolených Zaměstnanecké výhody: Možnost služebního auta, mobilní tarif, dovolená all inklusive za výkon, slevy na služby, vzdělání a osobní i finanční růst v rámci spolupráce zdarma

Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: Pavel Munduch
Obor: Administrativa
Profese: Asistent, asistentka
Vzdělání: SOU s maturitou
Pracovní poměr: Pracovní poměr - plný úvazek
Plat: 35000 Kč
Město: Plzeň
Ulice: Jagellonská
Kraj: Plzeňský
Okres: Plzeň

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG