ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - LOGISTIK / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE - LOGISTIČKA

Pracovní poměr na dobu určitou (po zapracování na dobu neurčitou), jednosměnný provoz. Náplň práce: samostatná administrativní a logistická činnost; koordinace vychystávání výrobků/zboží k expedici; vychystávání dodacích listů, faktur; zajištění přepravy, vystavování přepravních dokladů; zpracování podkladů pro celní řízení, spolupráce s poskytovatelem celních služeb. Požadavky: SŠ vzdělání; zkušenost s prací v jakémkoliv ERP systému (K2 výhodou), uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook); znalost anglického nebo německého jazyka slovem a písmem; samostatnost, odpovědnost, pečlivost, logické myšlení; organizační, koordinační a komunikační schopnosti; výhodou řidičský průkaz sk. B. Týmový hráč, který je ochoten pomoci a zaskočit, když je potřeba. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, benefitní systém Cafeterie, 3 dny sick day. Kontakt - paní Miloslava Klimešová, tel.: 491 511 404, e-mail: miloslava.klimesova@microtherm.cz (pro zaslání životopisu).

Jejda, tento inzerát už není platný, ale mrkněte na některý jiný, podobný.

UIG