Administrativní pracovník - technik věcných břemen (M/Ž)

Nechoďte k nám bez ohlášení. Vždy si nejprve domluvte osobní schůzku na tel. 384 344 813 nebo emailu lenka.lexova@fiera.cz . Děkujeme. Náplň práce: - zpracování smluv na věcná břemena a jejich vkladů na katastrální úřad - komunikace s vlastníky dotčených pozemků - komunikace s geodety, katastrálním úřadem - odpovědnost za dodržování termínů zakázek - bez možnosti home-office Požadavky: - dobrá znalost práce s PC - dobrá znalost MS Office (Word, Excel) a e-mailové komunikace - samostatnost - dobré organizační a komunikační schopnosti - odolnost vůči stresu Nabízíme: - nástup možný ihned, nejdéle od 1.9.2022 - práci na plný úvazek na 1 rok s možností prodloužení - místo výkonu Jindřichův Hradec - pracovní doba od 7:00 do 15:30 - 5 týdnů dovolené - maximální stravenkový paušál / zvýhodněné firemní stravování - roční odměny

Jejda, tento inzerát už není platný, ale mrkněte na některý jiný, podobný.

V ANNONCI je celkem 7 podobných inzerátů
UIG