Administrativní pracovnice/pokladní

První kontakt osobně (Hněvkovského 63, Brno 61700), emailem nebo telefonicky pondělí až neděle od 9-19 hod. Náplň práce: " S úsměvem a pozdravem přivítáš zákazníky a věnuješ se jim po celou dobu na prodejně, staráš se o jejich potřeby " Se zákazníky se vítáš i loučíš pozdravem jak při vstupu na prodejnu, tak i při odchodu z prodejny " Staráš se, aby zboží na prodejně bylo správně vystavené, zákazníkovi vždy dostupné a označené správnou cenou " Sepisuješ kupní smlouvy se zákazníky a provádíš průběžné inventury svěřeného úseku zboží " Jsi důležitou součástí tvůrčího týmu, ve kterém pomáháš i svým kolegům v mnoha dalších úkolech JAK MŮŽEŠ KAŽDÝ DEN ZMĚNIT NĚCO K LEPŠÍMU? Poskytuješ vynikající zákaznický servis. Našim zákazníkům jsi k dispozici a při jejich obsluze jsi vždy ochotný/á pomoci, komunikativní a vystupuješ profesionálně. Vyhovuje ti dynamika a různorodost této práce. Baví tě práce s lidmi, k zákazníkům přistupuješ individuálně, zároveň nabízíš doplňkový prodej pro vyšší uspokojení jejich potřeb. Jsi obchodník a týmový hráč. Spokojenost zákazníků je u tebe na prvním místě. " zaškolení a propracovaný systém dalších školení " možnost osobního a profesního růstu " zázemí stabilní společnosti

Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: Oldřich Jelen
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Vzdělání: Základní + praktická škola
Pracovní poměr: Pracovní poměr - plný úvazek
Práce pro ZPS: Ano
Plat: 40000 Kč
Město: Brno
Ulice: Hněvkovského
Kraj: Jihomoravský
Okres: Brno - město

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG