Administrativně - technický pracovník/ce

Náplň práce: - Fakturace - Objednávání zboží/materiálu - Přijímání zboží/materiálu - Řízení, koordinace a zajištění expedice zásilek zboží/materiálu - Uzavírání zakázek - Logistika - Plánování zakázek - Zajišťování kooperací Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitou - Základní znalost práce na PC (Excel, Word), výhodou zkušenost s programem IS KARAT - Samostatnost, pečlivost, spolehlivost, komunikativnost - Znalost v oblasti čtení technické dokumentace výhodou - Výhodou znalost skladových pohybů Nabízíme: - Zajímavou práci ve stabilní české společnosti - Jednosměnný provoz - Příjemné pracovní prostředí - Možnost seberealizace a profesního rozvoje - Po zapracování zajímavé finanční ohodnocení - pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení - Příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, 25 dnů dovolená Hlásit se na e-mail monika.simonkova@kres.cz Z : 23.5.2023

Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: K R E S spol. s r.o.
Obor: Administrativa
Profese: Úředník ve skladu
Vzdělání: SOU s maturitou
Pracovní poměr: Plný úvazek
Plat: 22500 Kč
Město: Krnov
Ulice: Cvilínská
Kraj: Moravskoslezský
Okres: Bruntál

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG