Administrativně - technický pracovník/ce
Náplň práce: - Fakturace - Objednávání zboží/materiálu - Přijímání zboží/materiálu - Řízení, koordinace a zajištění expedice zásilek zboží/materiálu - Uzavírání zakázek - Logistika - Plánování zakázek - Zajišťování kooperací Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitou - Základní znalost práce na PC (Excel, Word), výhodou zkušenost s programem IS KARAT - Samostatnost, pečlivost, spolehlivost, komunikativnost - Znalost v oblasti čtení technické dokumentace výhodou - Výhodou znalost skladových pohybů Nabízíme: - Zajímavou práci ve stabilní české společnosti - Jednosměnný provoz - Příjemné pracovní prostředí - Možnost seberealizace a profesního rozvoje - Po zapracování zajímavé finanční ohodnocení - pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení - Příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování, 25 dnů dovolená Hlásit se na e-mail monika.simonkova@kres.cz Z : 23.5.2023
Typ inzerátu: | Nabídka |
---|---|
Zaměstnavatel: | K R E S spol. s r.o. |
Obor: | Administrativa |
Profese: | Úředník ve skladu |
Vzdělání: | SOU s maturitou |
Pracovní poměr: | Plný úvazek |
Plat: | 22500 Kč |
Město: | Krnov |
Ulice: | Cvilínská |
Kraj: | Moravskoslezský |
Okres: | Bruntál |
QR kód inzerátu
Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.