Administrativa Ostatní odborní pracovníci v

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace REFERENT/KA VYMÁHÁNÍ POHLEDÁVEK. Požadované vzdělání: bakalářské. Pružná pracovní doba, úvazek: . Mzda min. 19760 kč, mzda max. 29740 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která:, . je státním občanem České republiky, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, . dosáhla věku 18 let, . je způsobilá k právním úkonům, . je bezúhonná, . ovládá jednací jazyk, , Požadavky:, . vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu právnického směru podmínkou, . znalost problematiky vymáhání pohledávek výhodou, . zkušenost s vymáháním pohledávek výhodou, . znalost zákona c. 280/2009 Sb., danový rád, v platném znení; zákona c. 89/2012 Sb., Obcanský zákoník, v platném znení; zákona c. 128/2000 Sb., o obcích, v platném znení, . praxe ve veřejné správě výhodou, . umění jednat s lidmi – i problémovými klienty (dobré komunikacní schopnosti), . schopnost analytického a koncepcního myšlení, . spolehlivost a pečlivost, . znalost práce s PC (Word, Excel, Internet), , Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:, . jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče, K přihlášce uchazeč připojí následující doklady:, . životopis, ve kterém budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností, , . výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, . ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, , Nedoložení výše uvedených dokumentů je považováno za nesplnění formálních požadavků a je důvodem k vyřazení z účasti ve výběrovém řízení., Žadatel nese náklady, které mu účastí ve výběrovém řízení vznikly., Přihlášku můžete doručit následovně:, • prostřednictvím podatelny Magistrátu města Prostějova na adrese nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01, • prostřednictvím pošty na adresu Magistrát města Prostějova, oddělení řízení lidských zdrojů, nám. T. G. Masaryka 130/14, Prostějov 796 01, Obálka musí být vždy označena zn.: „VŘ – referent vymáhání pohledávek“., Platové zařazení: 10. platová třída, dle příslušných platových předpisů, Pracovní poměr: plný pracovní úvazek na dobu neurčitou, Místo výkonu práce: Prostějov, Termín pro podání přihlášky: do 11. 10. 2019, Předpokládaný nástup: říjen/listopad 2019, příp. dle možností vybraného uchazeče, Bližší informace o pracovním místě podá Ing. Radim Carda, vedoucí Finančního odboru MMPv, tel. č. 582 329 104 nebo Mgr. Zdeňka Bendová, personalistka MMPv, tel. 582 329 162., Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.. Pracoviště: Statutární město prostějov, nám. T. G. Masaryka, ďż˝.p. 130, 796 01 Prostějov 1. Informace: Zdeňka Bendová, .

Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: Statutární město Prostějov
Obor: Administrativa
Profese: Ostatní odborní pracovníci v administrativě
Vzdělání: Bakalářské
Pracovní poměr: Plný úvazek
Práce pro ZPS: Ne
Plat: 19760 - 29740 Kč
Město: Prostějov
Ulice: nám. T. G. Masaryka
Kraj: Olomoucký
Okres: Prostějov

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.