Adform

Administrativa Asistent, asistentka

Odborní asistenti v administrativě matrikář/matrikářka MěÚ Kdyně. Požadované vzdělání: úso s maturitou (bez vyučení). Jednosměnný provoz, úvazek: . Mzda min. 29000 kč, mzda max. 33000 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: 1. Charakteristika vykonávané činnosti: vedení matriční agendy, příprava občanských obřadů, včetně účasti na jejich konání, zpracovávání rozhodnutí ve správním řízení na úseku změny jména a příjmení dle zák.č. 301/2000 Sb. a dle vyhl. č. 207/2001 Sb., agenda vidimace a legalizace, evidence hrobů na místním hřbitově, výběr poplatků za užívání hrobových míst a příprava nájemních smluv na hrobová místa, aktualizace řádu veřejného pohřebiště dle platné legislativy, zajišťování výpisů z registrů v rámci Czech POINT., 2. Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územně samosprávných celků:, - státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v ČR;, - dosažení věku 18 let;, - způsobilost k právním úkonům;, - bezúhonnost;, - znalost jednacího jazyka. , 3. Požadavky na uchazeče o matrikáře/matrikářky MěÚ Kdyně: úplné střední či vysokoškolské vzdělání, řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič, dobrá uživatelská znalost práce na PC, zkoušky matrikáře nebo zkouška odborné způsobilosti při správě matrik a státního občanství výhodou, kultivovaný písemný i ústní projev, úhledný rukopis, praxe v oblasti obecní samosprávy a veřejné správy výhodou. , Další požadavky na uchazeče: samostatnost, spolehlivost, pečlivost a smysl pro organizovanost, schopnost analytického a tvůrčího myšlení, aktivní a zodpovědný přístup k plnění svěřených úkolů, výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování, schopnost zvládat vysoké pracovní nasazení a stresové situace, ochota k osobnímu rozvoji a dalšímu vzdělávání, splnění zkoušky zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků. , 4. Písemná přihláška do výběrového řízení musí obsahovat tyto náležitosti:, - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, - kontaktní údaje - telefonní číslo a e-mailová adresa, - datum a podpis kandidáta, Nabízíme. 5 týdnů dovolené, 6 dnů práce doma, příspěvek na stravování formou poukázek, , příspěvky ze sociálního fondu zaměstnavatele (rekreace, životní a pracovní výročí, balíčky pro zaměstnance)., Telefonický, e-mailový nebo osobní (MěÚ Kdyně, v úředních hodinách) kontakt.. Pracoviště: Městský úřad, Náměstí, ďż˝.p. 1, 345 06 Kdyně. Informace: Štěpánka Mrázová, +420 379 413 513.

Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: Město Kdyně
Obor: Administrativa
Profese: Asistent, asistentka
Vzdělání: SOU s maturitou
Pracovní poměr: Plný úvazek
Práce pro ZPS: Ne
Plat: 29000 - 33000 Kč
Město: Kdyně
Ulice: Náměstí
Kraj: Plzeňský
Okres: Domažlice

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG