Adform

Administrativa Administrativní pracovník

Všeobecní administrativní pracovníci administrativní pracovník. Požadované vzdělání: úsv. Pružná pracovní doba, úvazek: . Mzda min. 19730 kč. Volných pracovních míst: 1. Poznámka: Náplň práce:, - evidence pošty, -spisová, skartační a archivační služba, - obsluha datové schránky, zajištění agendy Czech Point - výpisy ze základních registrů, , - vedení úřední desky a webových stránek obce, - vedení pokladny, správa a výběr poplatků, - správní řízení na úseku evidence obyvatel, - přidělováních čísel popisných a evidenčních objektům, - evidence majetku, závazků a pohledávek obce, - příprava podkladů pro inventarizaci, - příprava účetních podkladů a spolupráce s externí účetním, - evidence smluv a objednávek, - zpracování statistických údajů, - příprava podkladů pro zastupitele, výbory a jednání zastupitelstva obce, včetně administrativních činností spojených s pracovními a veřejnými zasedáními zastupitelstva obce - organizační zajišťování voleb a další administrativní činnosti vyplývající z chodu obce/obecního úřadu a potřeb občanů obce. , , Předpoklady pro vznik pracovního poměru, - uchazeč musí být fyzickou osobou, která: o je státním občanem ČR nebo cizím státním občanem s trvalým pobytem v ČR, o dosáhla věku 18 let, o je způsobilá k právním úkonům, o je bezúhonná, o ovládá jednací jazyk. , , Požadavky, - minimálně středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, - velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem, - orientace v platných právních předpisech souvisejících s vedením agendy obce a úřadu výhodou (zejména zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád), - dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office a internet), - dobré komunikační a organizační schopnosti, - reprezentativní vystupování, - odpovědnost, preciznost, samostatnost, důslednost při dodržování zákonů, - ochota dalšího sebevzdělávání, - řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič). , , Přihlášky můžete doručit nejpozději do 30.04.2020 osobně nebo poštou na adresu: Obecní úřad Dolní Nivy, Dolní Nivy 75, 356 01 Dolní Nivy. Na obálku uveďte „Výběrové řízení – Administrativní pracovník“. , , Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, popř. korespondenční adresu, - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde – li o cizího státního občana, - telefonní a e-mailový kontakt, - datum a podpis zájemce.. Pracoviště: Obec dolní nivy, 356 01 Sokolov 1. Informace: Pavel Hrysz, +420 352 695 248.

Typ inzerátu: Nabídka
Zaměstnavatel: Obec Dolní Nivy
Obor: Administrativa
Profese: Administrativní pracovník
Vzdělání: SOU s maturitou
Pracovní poměr: Plný úvazek
Práce pro ZPS: Ne
Plat: 19730 Kč
Město: Dolní Nivy
Kraj: Karlovarský
Okres: Sokolov

Otevřít mapu v novém okně

QR kód inzerátu

QR kód inzerátu

Chcete si rychle do svého chytrého mobilu uložit odkaz na tento inzerát a mít jej tak kdykoliv k dispozici? Jednoduše načtěte do svého mobilu tento QR kód a odkaz si uložte.
Více o QR kódech najdete v nápovědě.

UIG